makijażowy zawrót głowy, czyli coś co często gości u Ciebie

cześć dziewczyny i chłopaki !

Przed chwilą naszedł mnie bardzo fajny pomysł na wpis. Jego tytuł jest dość długi, ale nie wiedziałam zbytnio jak go skróci i oddać ten sam sens. Brzmi on następująco : makijażowy zawrót głowy, czyli coś co często gości u Ciebie.Chodzi mi w nim, o to aby przedstawić Wam 1 rzecz która jest częstym elementem w moim makijażu przez ostatni czas. 
No to może zaczynajmy ;)





Zacznę od tego, że nie jestem specem od malowania kresek czymkolwiek. Posiadam 2 eyelinery, miałam kiedyś też kredkę, ale nie przekonałam się do niej i zostawiłam ją. 
W ostatnim czasie praktycznie codziennie ja maluje. Dlatego też to właśnie ten element w makijażu wybrałam do wpisu. Nie zawsze uda mi się zrobi 2 takie same kreski, ale jak to mówią ćwiczenie szkoli mistrza i nie poddaje się. 

Dlaczego to właśnie kreskę wybrałam do postu ?
Odpowiedź jest bardzo prosta, mianowicie strasznie podobają mi się różnego typu właśnie podkreślenia oczu. A ten wydaje mi się być genialnym. Na początku nie jest, to posta rzecz, ale wprawa czyni cuda. 

Chciałabym wam pokazać parę kresek, które urzekły mnie niesamowicie. 


 

 

 

 


Dziękuję za obecność, pozdrawiam i zapraszam ;) 









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

***Thanks for comments ;* I won't accept comments, which insult me.***

$("img[src='http://img1.blogblog.com/img/anon36.png']") .attr('src', 'http://dodatki.blogowicz.info/news/nimgs/garfarms.gif') .ssyby('blank')