SISTER TAG ! czyli Lidzia i Glami

hello ;d 

Witamy Was bardzo serdecznie w dzisiejszym TAGu. Dzisiaj inaczej niż do tej pory, bo post piszę z moją siostrą Lidzią. TAG ten jest pewnie Wam dobrze znany z YT, utworzyło go, a może nawet lepiej będzie brzmiało zrealizowało go dość dużo użytkowniczek. Tak więc pomyślałam, że i ja mogłabym się jemu podjąć. TAG ten zawiera 20 pytań, na które postaramy się Wam odpowiedzieć. 
Tak więc do dzieła ;) 

Pytania:

1. Jak się poznałyście/ która jest starsza?
To ja Glami (17l) jestem starsza. Między mną, a Lidzią jest 4 lata różnicy. Z tego co słyszymy od rodziny, ale i również znajomych, to podobno jesteśmy bardzo podobne do siebie ;) Czy podzielamy to zdanie ? Lidzia tak, a ja to tak po części, ponieważ nie widzę aż tak dużego podobieństwa między nami ;d
2. Najlepsze wspólne wspomnienie
Naszym najlepszym wspólnym wspomnieniem są chyba wakacje sprzed 3-4 lat kiedy wyjechałyśmy same wraz z naszym najmłodszym bratem do babci za Kraków. Spędziliśmy tak całe wakacje. Było niesamowicie!
3. Opisz drugą jednym słowem
Lidzia : jeżeli chodzi o Glami, to jednego słowa brak, ponieważ jest najlepszą siostrą na świecie. A jeżeli już muszę jednym słowem, to kochająca.
Glami : Oj, Lidzie ogarnąć jednym słowem, to tak jak zmierzyć globus linijką. No niemożliwe, ale jak jest już takie pytanie, no to trzeba. Na pewno zwariowana. Oj tak, od małego wszędzie było jej pełno i to się nie zmieniło. 
4. Wymarzona praca
Lidzia, to na pewno stylista fryzur. W przyszłości chciałaby mieć swój własny salon fryzjerski. A ja, to tak na prawdę jeszcze nie wiadomo choć powinnam już coś wiedzieć. Mam już wybrany prawdopodobny kierunek studiów, ale czy to będzie moja wymarzona praca , to nie wiem. 

5. Ulubiona firma kosmetyczna (make-up)
Tutaj chyba nie mamy jednej, którą wielbimy ponad wszystko. Wydaje nam się, że większość kosmetyków, które posiadamy jest na prawdę z dobrych firm. Cenimy je i lubimy. 

6. Co cię wkurza w drugiej?
Tutaj zdania są różne, ponieważ z wiekiem to co nas denerwuje w sobie nawzajem się zmienia i jest tego coraz mniej. Ale na pewno coś o co dalej toczymy boje, to porządek we wspólnym pokoju. Nie jestem pedantką, ale lubię porządek, a z Lidzia, to różnie bywa. Nie jest bałaganiarą, ale nieporządek mniej jej przeszkadza niż mi. 
7. Jeśli mogłybyście wyjechać razem gdziekolwiek, gdzie byście pojechały?
USA, Włochy, Francja, Grecja oraz gdzieś gdzie byłoby ciepło i miło. A tak na prawdę, to gdzie byśmy nie były razem, to wszędzie będzie nam dobrze, to nie ważne gdzie wazne z kim. Dokładnie tak jak pisze Glami. Nie musimy wyjeżdżać na niewiadomo jakie wycieczki by dobrze się razem bawić. 

8. Wasz ulubiony żart/ powiedzenie
Skecze kabaretów Paranienormalni, Skeczów Męczących, Ciach i nie tylko. Uwielbiamy oglądać razem kabarety ;)
9. Która dłużej szykuje się rano?
Wszystko zależy od tego, która wcześniej wstanie, ale myślę, że tak ogólnie, to ja Glami dłużej się szykuję. Nie jest to godzinne przesiadywanie w łazience, ale jednak parę minut dłużej jestem przed lustrem niżeli moja siostra. 

10. Ulubiona pora roku?
Lato!!! Uwielbiamy je. Można się wtedy opalać, ale nie tylko. Są przede wszystkim wakacje, co kocha każdy z nas. 

11. Ulubiona piosenka?
Jest ich dużo, ale myślę, że jest to Radio Hello zespołu Enej.

12. Wysokie czy płaskie buty?
To zależy od okoliczności gdzie mamy je założyć, ale myślę, że wygrywają jednak wysokie. Obydwie tak samo je kochamy choć wiemy, że nie są zdrowe dla nas. Dlatego nie chodzimy w nich codziennie.
13. Spodnie czy sukienka?
Glami : Spodnie, wydaje mi się, że są dużo bardziej praktyczniejsze aczkolwiek lubię również założyć sukienkę.
Lidzia : Dla mnie sukienki, to fajna rzecz i bardzo lubię w nich chodzić  ale jednak spodnie są lepsze.
14. Ulubione zwierzątko?
Nie mamy ulubionego, ponieważ ja nie lubię zwierząt. Tzn mogę pooglądać, ale nic więcej. Za to Lidzia jest moim przeciwieństwem. Niesamowicie uwielbia zwierzęta. A najbardziej, to chyba naszego kotka i pieska ;d
15. Co byś zabrała z płonącego domu (wiedząc, że z rodziną ma się ok)?
Nigdy się nad tym nie zastanawiałyśmy choć miałyśmy taką sytuacje. Myślę, że dokumenty byłyby najważniejsze. 

16. Komedia, horror czy romans?
Komedie w 100%. Kochamy się śmiać.
17. Ulubiony film?
Jest ich dużo, ale z całą pewnością wszystkie 3 części Samych swoich ;d 

18. Czy jesz coś dziwnego?
Nie raczej nie ;p Staramy się nie wymyślć Bóg wie czego, bo to nie ma sensu.

19. Czy macie na sobie cokolwiek podobnego?
Podobno jesteśmy bardzo podobne z twarzy, ale czy to prawda to już sami oceńcie ;) 

20. Ulubiony program/ serial TV?
Wytwór stacji TVN Julia. O tak, to jest chyba jedyna rzecz, którą razem oglądamy jeżeli chodzi o seriale. 


Dziękujemy, to tyle na dzisiaj z naszej strony ;)               

Zapraszamy do komentowania i serdecznie pozdrawiamy ;)

2 komentarze:

***Thanks for comments ;* I won't accept comments, which insult me.***

$("img[src='http://img1.blogblog.com/img/anon36.png']") .attr('src', 'http://dodatki.blogowicz.info/news/nimgs/garfarms.gif') .ssyby('blank')