TAG: 7 urodowych grzechów głównych

Cześć witam Was serdecznie !

Dzisiaj przychodzę do Was z TAGiem. Tak jak możecie zauważyć w tytule, brzmi on następująco :  TAG: 7 urodowych grzechów głównych. TAG posiada 7 pytań. Tak więc myślę, że nie ma co przedłużać i zaczynajmy ;) 

Grzechy główne

1. Chciwość: Najdroższy kosmetyk, jaki kupiłaś? Najtańszy kosmetyk, jaki posiadasz?







Nie posiadam dużo kosmetyków, ale tak patrząc na moją kosmetyczkę, to stwierdzam, że najwięcej zapłaciłam za mój podkład z Revlona. Kosztował on ok. 30-33zł z wliczoną przesyłką. Jeżeli miałabym porównać moja cenę z ceną drogeryjną, to od razu wychodzi, że zaoszczędziłam praktycznie 1 podkład. Jestem z niego zadowolona. 

Najtańszym kosmetykiem są cienie z firmy Vipera, z których jestem bardzo zadowolona. Długo się utrzymują i ogólnie są świetne ;) A zapłaciłam za nie 3zł.







2. Gniew: Których kosmetyków nienawidzisz, a które uwielbiasz? Jaki kosmetyk był najtrudniejszy do zdobycia?

Aktualnie nie mam kosmetyku, który podnosi mi ciśnienie, ale są za to produkty, które bardzo lubię ;) Jednym z nich jest krem BB z firmy Garnier. Aktualnie już go nie używam, ale bardzo go lubie, ponieważ twarzy wygląda bardzo naturalnie. Wszystko jest we właściwych proporcjach. 




3. Obżarstwo: Jakie produkty kosmetyczne są według Ciebie najpyszniejsze?

Nie jest to kosmetyk do twarzy, ale jest po prostu świetny. Jest to lakier do paznokci z firmy Eveline. Uwielbiam go. Genialny kolor,a i cena była niska, bo ok. 4zł ;)

4. Lenistwo: Których produktów nie używasz z lenistwa?

Uwielbiam malować paznokcie, ale nienawidzę czekać aż wyschną. jest to dla mnie coś strasznego. Za każdym razem mniej lub więcej coś się odciśnie. A, że ja jestem nerwową osoba, to już się denerwuje. 

5. Duma: Które kosmetyki dają Ci najwięcej pewności siebie?

Myślę, że śliczny zapach może bardzo podbudować kobietę/dziewczynę. Dlatego też na odpowiedź na to pytanie wybrałam różnego rodzaju zapaszki. Osobiście zastanawiam się nad zakupieniem paru rzeczy z Avonu, ale jeszcze się zastanawiam. 

6. Pożądanie: Jakie atrybuty uważasz za najatrakcyjniejsze u płci przeciwnej?






Nie wiem czemu, ale podoba mi się kiedy chłopak ma zarost. U mnie w szkole jest chyba 2 chłopaków, którzy wyglądają nieziemsko w tym. Mam do tego słabość  ale nie jest też tak, że każdy chłopak z zarostem działa na mnie piorunująco. 






7. Zazdrość: Jakie kosmetyki najbardziej lubisz dostawać w formie prezentów?

Jeżeli chodzi o mnie, to uwielbiam dostawać perfumy. Jest to taka rzecz, która może wydawać się bardzo delikatną sprawą, ale osoby które mi dają tego typu rzeczy doskonale znają mój gust ;) 

Dziękuję za obecność ;) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

***Thanks for comments ;* I won't accept comments, which insult me.***

$("img[src='http://img1.blogblog.com/img/anon36.png']") .attr('src', 'http://dodatki.blogowicz.info/news/nimgs/garfarms.gif') .ssyby('blank')