test na żywo Rimmel Match Perfection

Hello 

Dzisiaj przychodzę do was z testem na żywo podkładu Rimmel Match Perfection za pomocą zdjęć. Na samym początku chciałabym podkreślić, że zdjęcia nie były pod żadnym względem przerabiane. Zostały tylko minimalnie przycięte. Tak jak same będziecie mogły zobaczyć nie mam idealnej cery. Jednakże jest dużo lepiej w porównaniu z tym co miałam parę lat temu. 

Na zdjęciu poniżej możecie zobaczyć efekt przed nałożeniem podkładu. 





Z kolei na następnym zdjęciu możecie zaobserwować efekt po. 






Moim zdaniem krycie jest na prawdę fajne. Jestem z niego jak na razie zadowolona. Fajnie stapia się ze skórą. Przy pomocy pudru daje dość długo radę. W ciągu dnia robię tylko 1 poprawkę. Tak więc myślę, że to nie jest dużo. Oceńcie same ten produkt. Napiszcie, co o nim sądzicie.
Pozdrawiam ;)
Dziękuję za obecność ;)


8 komentarzy:

  1. Hmm , ciekawe dlaczego robiłaś te zdjęcia w dwóch innych miejscach .

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę ;) bo na pierwszym zdjęciu jest jasno i z łatwością można dostrzec twoje problemy z cerą , zaś na drugim jest już ciemniej i cera wygląda inaczej . Wiec nie wiem czy mogę ci w 100% wierzyć ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krycie jest w 100% takie jak na zdjęciu.

      Usuń
  3. Wiesz bardzo bym chciał się dowiedzieć jak pielęgnujesz swoje włosy ! Może byś coś na ten temat napisała , albo jeszcze lepiej nakręciła filmik . Miło by było posłuchać !! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od dłuższego czasu mam dość zniszczone włosy, ale jak będą w lepszej kondycji, to napiszę o tym na pewno ;)Co do filmiku, to poważnie się zastanowię, ponieważ kiedyś próbowałam nagrywać filmiki, ale nie wychodziło mi to zbytnio. Może zrobię 2 podejście, ale nie obiecuje.

      Usuń
  4. Bardzo by mi zależało na ty byś nakręciła filmik , opowiedziała ogólnie co stosujesz do włosów , mam nadzieję ze w ciągu dnia , lub kilka dni moja prośba zostanie spełniona . Czeeekam !! ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze mówiąc, to muszę się nad tym poważnie zastanowić.Na prawdę niczego nie obiecuje.

      Usuń
  5. Fajnie naprawdę fajnie by było , bo jeszcze nie widział na twoim blogu filmiku a to by była fajna odmiana ;)

    OdpowiedzUsuń

***Thanks for comments ;* I won't accept comments, which insult me.***

$("img[src='http://img1.blogblog.com/img/anon36.png']") .attr('src', 'http://dodatki.blogowicz.info/news/nimgs/garfarms.gif') .ssyby('blank')