kosmetyczne nowości ;) / prezent

Witajcie !

Dzisiaj przychodzę do was z kosmetycznymi nowościami. Nie jest ich dużo, ale myślę, że warto o nich napisać. Nie testowałam ich jeszcze, ale chciałabym poznać wasze zdanie na ich temat. 

Pierwszym produktem jest żel/korektor do brwi z DELII. Szczerze mówiąc, to nie wiedziałam  o  istnieniu tej firmy, ale przecież warto poznawać nowe. Jej celem jest przyciemnienie, rozczesanie i nabłyszczenie brwi.  Zobaczymy jak będzie się sprawdzać. Pojemność 9ml.
cena na allegro : 9.90zł



Następnie przejdę do wosku i pudru do stylizacji brwi z firmy e.l.f.. Już od dłuższego czasu zastanawiałam się nad woskiem bądź lepszymi cieniami do brwi. Teraz miałam okazję wybrać sobie dowolny produkt do tego przeznaczony. Jestem bardzo ciekawa jak się będzie sprawował. Mam nadzieję, że jak najlepiej ;) 
Cena na allegro : 18,99zł


Już przedostatnią rzeczą będą bronzery również z e.l.f.`a . W paletce są 4 odcienie. myślę, że nadadzą się na każdą porę roku. 
Cena na allegro : 18,99zł


Ostatnią rzeczą jest pędzel z HAKURO H51. Genialna rzecz. Użyłam go dzisiaj i jestem mega zadowolona. Mam nadzieję, że będzie tak dalej ;)
Cena na allegro : ok. 30zł


Jestem bardzo zadowolona z prezentu ;)

Dziękuję za obecność ;) 




4 komentarze:

  1. miałam kupić ten sam żel do brwii, ale ostatecznie skusiła mnie promocja na tusz w wibo ;d

    OdpowiedzUsuń
  2. z brwiami nigdy nic nie próbowałam zmieniać poza małym wyregulowaniem więc mam raczej w tym całkowity brak doświadczenia ;p a za jakimiś dobrymi pędzlami właśnie się rozglądam... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak na razie, to jestem bardzo zadowolona z mojego produktu.

      Usuń

***Thanks for comments ;* I won't accept comments, which insult me.***

$("img[src='http://img1.blogblog.com/img/anon36.png']") .attr('src', 'http://dodatki.blogowicz.info/news/nimgs/garfarms.gif') .ssyby('blank')