recenzja - pędzel HAKURO H51

Witajcie!

Dzisiaj przychodzę do Was z recenzją pędzla z firmy HAKURO. Jest to numer H51, czyli pędzel do podkładu. Już od dawna chciałam zainwestować w ten właśnie produkt, ale troszkę powstrzymywała mnie cena oraz to czy będzie dobry. Jakiś czas temu miałam okazje sprawić aby był mój. Testuje go już jakieś 3 tygodnie tak więc mogę juz o nich co nie co powiedzieć. 


Może  na początek wspomnę o tym, że jest to pędzel typu flat top, czyli jego włosie jest ścięte na prosto.  Jego przeznaczenie, to nakładanie podkładów, korektorów oraz róże. 
Uważam, że świetnie rozprowadza produkt. Skóra wygląda dużo lepiej po nałożeniu podkładu tym pędzlem. Nie ma smug ani  niczego innego, co mogło by nam przeszkadzać. Jestem z niego bardzo zadowolona. 
Co do czyszczenia, to tutaj trzeba poświecić troszkę czasu, ale nie jest najgorzej. 
Rączka ma 14 cm, jest solidnie wykonana i fajnie układa się w ręce.  Nakładanie nim podkładu nie jest dużą filozofią. 
Cena na allegro to ok. 30zł


Jeżeli chcecie więcej informacji na jego temat, to piszcie w komentarzach. 
Dziękuje za obecność ;) 


6 komentarzy:

  1. ja marzę o pędzlu hakuro do różu ;d

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny pędzel , chcoalabym taki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. właśnie rozglądałam się ostatnio za pędzlami bo pasuje w końcu w coś konkretnego zainwestować ;D hmmm... może się na niego skuszę za niedługo :)

    OdpowiedzUsuń

***Thanks for comments ;* I won't accept comments, which insult me.***

$("img[src='http://img1.blogblog.com/img/anon36.png']") .attr('src', 'http://dodatki.blogowicz.info/news/nimgs/garfarms.gif') .ssyby('blank')