Sekrety makijażu Eryka Sokólska AVON

Witajcie!

Dzisiaj przychodzę do was z książką na temat makijażu. Jest ona autorstwa Eryki Sokólskiej. Kiedy ją zobaczyłam w pierwszej chwili pomyślałam : to może być coś ciekawego. Co najlepsze nie zawiodłam się. Książka posiada 9 rozdziałów, całość zawarta jest w ok.100 stronach. Tak więc nie jest ona grubą lekturą. 


W spisie treści znajdziemy takie rozdziały jak :
1. SEKRETY PIĘKNA
2. AKCESORIA I PRZYBORY
3. KOSMETYKI
4. DOBÓR KOLORÓW
5. PRZYGOTOWANIA
6. PODSTAWOWE ZASADY
7. TECHNIKI MAKIJAŻU
8. MAKIJAŻ NA RÓŻNE OKAZJE
9. INSPIRACJE.

Tak jak możecie same zauważyć są to ciekawe rzeczy. Oczywiście dla osób, które się tym interesują. Książka jest świetna również z tego powodu, że są w niej wytłumaczone nawet wydawać by się mogło banalne pojęcia. Otwierając książkę na rozdziale  AKCESORIA I PRZYBORY mamy tak wymienione podstawowe rzeczy, które powinny się znaleźć się w naszej kosmetyczce. Przechodząc do pędzli mamy wymienione wszystkie rodzaje oraz krótki ich opis. 

Na zdjęciu powyżej przedstawiam wam tył książki. Dlaczego? Uważam, że to co napisała autorka na końcu, to szczera prawda. Z tej książki można na prawdę dużo się dowiedzieć. Kosztuje 49,90zł.
A tak dla jasności, to książka nie jest moją własnością, pożyczyłam ją od koleżanki.


Oto okładka książki.

Dziękuję za obecność ;)
Napiszcie co myślicie o tej książce. Czy interesujecie się makijażem? ;)


6 komentarzy:

  1. Jakoś wybitnie nie interesuję się makijażem, ale fajnie by było móc zajrzeć do takiej książki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mi na pewno by się przydało taka mała pomoc w makijażu :P w problemach z trądzikiem bez makijażu jednak nie lubię się ruszać z domu, a wiem że wiele błędów w nim popełniam :/ będę musiała się za tą książką porozglądać chyba... :D tylko cena nie do końca jest zachęcająca :(

    [a tak poza tym to mam nadzieję, że domyślasz się kim jestem...]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, cena może nie wydawać się zachęcając, ale spróbuj pobrać ją. Myślę, że jest taka możliwość ;)
      Tak domyślam się ;)

      Usuń
  3. faktycznie, znalazłam na internecie, tylko nie zdążyłam się zabrać jeszcze za czytanie... Dziękuję ;*

    OdpowiedzUsuń

***Thanks for comments ;* I won't accept comments, which insult me.***

$("img[src='http://img1.blogblog.com/img/anon36.png']") .attr('src', 'http://dodatki.blogowicz.info/news/nimgs/garfarms.gif') .ssyby('blank')