Aloe Vera Ogrody Zdrowia - recenzja

Witajcie! 

Dzisiaj parę słów na temat produktu, który pomaga mi w walce z przebarwieniami potrądzikowymi. Używam go od jakiegoś czasu, dopiero od niespełna tygodnia codziennie.  Nie nakładam wtedy makijażu, ponieważ uważam, że jak już mam leczyć to w 100%. 


Tak oto wygląda opakowanie. Produkt ten ma za zadanie rozjaśnić, ujędrnić i wygładzi cerę. Jest zarówno na dzień jak i na noc. Używam go 24h/dobę.  Konsystencje ma jak krem, fajnie się rozsmarowuje po twarzy i wchłania. Ma bardzo fajny zapach, co mi się niesamowicie podoba. Jego pojemność  to 200ml. Jego zadaniem jest rozjaśnienie przebarwień. Bardzo fajnie również radzi sobie z łagodzeniem stanów alergicznych. Wydaje mi się, że skóra jest bardziej ukrwiona. Przede wszystkim intensywnie nawilża.

Jakie mam odczucia ?
Produkt ten wywołał u mnie bardzo przyjemne emocje. Jestem z niego w 100% zadowolona. Mogę go z ręką na sercu polecić. 

Opis:
Aloes dostarcza wiele witamin: A, C, E oraz witaminy z grupy B, a także kwas foliowy i niacynę. Zawiera szeroki zestaw minerałów: wapń, sód, potas, mangan, chrom i cynk. Silnie pobudza działanie fibroblastów. Fibroblasty są komórkami odpowiedzialnymi za powstawanie kolagenu. Biorą one udział w gojeniu się ran, skaleczeń, oparzeń, podrażnień i otarć skóry.

 

Można go zakupić w aptece za ok. 30zł.

Efekt przed :



Aktualny stan mojej cery :



Wydaje mi się, że jest dużo lepiej niż było. Mam nadzieję, że to jest dobry początek do pięknej cery ;)
Mam nadzieję, że post wam się spodobał ;) W razie jakichkolwiek pytań zapraszam na aska ;)








 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

***Thanks for comments ;* I won't accept comments, which insult me.***

$("img[src='http://img1.blogblog.com/img/anon36.png']") .attr('src', 'http://dodatki.blogowicz.info/news/nimgs/garfarms.gif') .ssyby('blank')