Mel B, czyli ćwiczeń ciąg dalszy

Witajcie!

Wiosna coraz to bliżej tak więc bierzemy się szybciutko za spalanie zbędnych kalorii. Z tego również powodu postanowiłam pobuszować troszkę po youtube w celu znalezienia ciekawych ćwiczeń. Jak myślcie udało się ? Oczywiście ! Znalazłam świetną osobę, którą jest Mel B. To świetna trenerka, jej ćwiczenia nie są wcale trudne ani również męczące. Pomimo to można osiągnąć swój cel. Wrzucę Wam linki paru filmików z ćwiczeniami, a już sama zdecydujesz czy piszesz się na ten biznes. 
Mam nadzieję, że spodoba Wam się mój wybór. W razie jakichkolwiek pytań zapraszam na mojego aska

Mel B 10 minutowy trening brzucha



Mel B 10 minutowy trening pośladków



Mel B 10 minutowy trening nóg



Mel B rozgrzewka



Mel B 10 minutowy trening 









2 komentarze:

***Thanks for comments ;* I won't accept comments, which insult me.***

$("img[src='http://img1.blogblog.com/img/anon36.png']") .attr('src', 'http://dodatki.blogowicz.info/news/nimgs/garfarms.gif') .ssyby('blank')