Ruch, to zdrowie -nowe ćwiczenia

Witajcie! 

Pomimo, że astronomicznej wiosny jeszcze nie widać, to trzeba się pobudzić do życia i nabrać pozytywnego myślenia. Co może Ci w tym pomóc? Pomimo mylnych pozorów ćwiczenia mogą poprawić nasze samopoczucie. Oczywiście jeżeli są one odpowiednio dobrane. Znalazłam 4 ćwiczenia i myślę, że są one zarówno łatwe jak i efektywne. Sama jeszcze ich nie testowałam na własnym ciele, ale wieczorem na pewno to nadrobię. 
Mam nadzieję, że takie posty Was interesują. Piszcie, co chciałybyście zobaczyć na mim blogu. Jeżeli macie jakieś pytania, to udostępniam Wam mojego aska ;)
Powodzenia ;)

Ćwiczenia wyszczuplające – najlepsze na brzuch
Kładziemy się na plecach. Nogi lekko uginamy, a stopy rozstawiamy na szerokość bioder, opierając je na ziemi. Ręce krzyżujemy na piersiach, a dłonie kładziemy na barkach. Robiąc wydech głowę i ramiona unosimy trochę nad podłogę. Utrzymujemy napięcie przez 4 sekundy, koncentrując się na mięśniach brzucha. Następnie robimy wdech i opuszczamy z powrotem górną część ciała, bez kładzenia głowy na podłodze. Wykonujemy 8 powtórzeń. Zawsze, kiedy unosimy tułów, robimy wydech, kiedy go opuszczamy, robimy wdech. Po ostatnim powtórzeniu utrzymujemy napięcie jeszcze przez 4 sekundy. Rozluźniamy się.

Ćwiczenia wyszczuplające – najlepsze na nogi
Kładziemy się na plecach. Zginamy trochę nogi i opieramy pięty na podłodze tak, aby palce stóp skierowane były skośnie do góry. Stopy są złączone, ręce podłożone wygodnie pod głową. Napinamy świadomie mięśnie brzucha, wciągając lekko pępek. Robiąc wydech podnosimy trochę pośladki nad podłogę,utrzymujemy napięcie w pozycji docelowej przez 4 sekundy.

Ćwiczenia wyszczuplające – najlepsze na pośladki i ramiona

Kładziemy się na plecach. Stopy leżą równolegle do siebie, rozstawione na szerokości bioder. Ręce kładziemy wzdłuż ciała, dłonie leżą na podłodze. Podnosimy i opuszczamy pośladki, podczas gdy głowa, barki i ramiona leżą swobodnie na podłodze. Robiąc wydech napinamy mocno mięśnie brzucha i pośladków i unosimy powoli miednicę, aż uda, brzuch i klatka piersiowa utworzą jedną linię. Utrzymujemy napięte mięśnie w pozycji docelowej przez 4 sekundy. Potem, robiąc wdech, opuszczamy powoli miednicę. Tylko lekko dotykamy pośladkami podłogi, nie zmniejszając napięcia mięśni i zaraz znowu unosimy miednicę do następnego powtórzenia. Wykonujemy powoli 8 powtórzeń. Na końcu unosimy jeszcze raz miednicę do góry do pozycji docelowej, utrzymujemy napięcie mięśni jeszcze przez 4 sekundy, a następnie opuszczamy miednicę. Rozluźniamy się.

Ćwiczenia wyszczuplające – najlepsze na ramiona
Kładziemy się na plecach, nogi są wyprostowane i lekko rozchylone. Ręce kładziemy po bokach, w pewnej odległości od tułowia, wewnętrzną powierzchnią dłoni dotykając do podłogi. Robiąc wydech przyciskamy ręce i dłonie możliwie mocno do podłogi i jednocześnie mocno napinamy mięśnie pośladków i brzucha. Utrzymujemy napięcie przez 4 sekundy. Robiąc wdech zwalniamy nacisk, rozluźniając mięśnie rąk i dłonie. Brzuch i pośladki pozostają napięte. Powtarzamy ten cykl 8 razy. Na końcu utrzymujemy znowu napięcie mięśni przez 4 sekundy i próbujemy przy tym jeszcze mocniej przyciskać ręce do podłogi. Rozluźniamy się.


2 komentarze:

***Thanks for comments ;* I won't accept comments, which insult me.***

$("img[src='http://img1.blogblog.com/img/anon36.png']") .attr('src', 'http://dodatki.blogowicz.info/news/nimgs/garfarms.gif') .ssyby('blank')