To jest IN, to jest OUT

Witajcie!

Dzisiaj parę słów na temat rzeczy, które wpadły w moje gusta oraz o tych, które do nich nie należą. 

Pierwszą rzeczą kropki, groszki jak kto woli. Niesamowicie podobają mi się sukienki w tym wzorze. Uważam, że są genialne. Takie słodkie retro. Fajnie wyglądają również spodnie czy też sweterki z tym wzorkie, ale ja jednak pozostaje przy sukienkach. To one mnie uwiodły w 100%





W tym sezonie czarne i brązowe kurtki ze skóry mają dużą konkurencję pod postacia swoich kolorowych koleżanek. Oczywiscie któj, to kwestia drugorzędowa, ale z tego co zauwazyłam najbardziej IN są te modele krótkie i blisko ciała. Fajny, ciekawy trend. Ja na prawdę rozumiem kolorki, ale i tak czarna najlepsza. 





Make-up no make-up.
Wszyscy ci, którzy wiedzą choć troszkę na temat makijażu doskonale wiedzą, że tego typu makijaż jest świetną bazą do inych makijaży. To co mi się podoba, to usta nude. Lubie makijaże z chrakterem, ale teraz na sezon wiosna/lato 2013 wybralabym właśnie lekkość i naturalność. Szybko można to osiągnać, ponieważ wystarczy tylko cielksta szminką bądź też błyszczyk. 



Ok, a teraz czas na rzecz, która totalnie mi nie przypadła do gustu. Uważam to za totalne OUT. Chodzi mi o buty, które nawet nie wiem jak nazwać. Sznurkowe, jakieś siatkowe, no nie wiem. Kojarzą mi się z domem lekkich obyczajów. Nie wiem co Rita Ora w nich widziała, że założyła je na Paris Feshion Week.



Na dzisiaj to już wszystko. Zapraszam ponownie ;) 





2 komentarze:

  1. o jej, ta biała sukieneczka w grochy jes obłędna ♥

    OdpowiedzUsuń

***Thanks for comments ;* I won't accept comments, which insult me.***

$("img[src='http://img1.blogblog.com/img/anon36.png']") .attr('src', 'http://dodatki.blogowicz.info/news/nimgs/garfarms.gif') .ssyby('blank')