dzień oczami mojego telefonu

Jak ten czas szybko leci... Jeszcze chwila i będzie sierpień  który jak zawsze zleci szybciej niż o tym pomyślę. Dzisiaj miałam dość ciężki dzień. Załatwiałam różne rzeczy, później kurs na prawo jazdy. Wróciłam do domu totalnie zmęczona oraz pocięta przez komary ;/ Na dole parę zdjęć z podróży (ale i nie tylko z podróży), które wykonałam telefonem :) Cieszę się, że dzisiaj była rewelacyjna pogoda. Może troszkę za ciepło, ale ja jestem zadowolona :D
A jak Wam minął dzisiejszy dzień ? :)
Buziaki ;**




6 komentarzy:

  1. Ładne zdjęcia Dario :D

    OdpowiedzUsuń
  2. słodki miś <3 Uwielbiam Twój nagłówek! :)


    zapraszam, thisisredfox.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przesłodki, prawda ?;d dziękuje bardzo ;*

      Usuń
  3. Bardzo ładnie ;) Takie spontaniczne są najlepsze, kto by pomyślał ile nasz telefon rejestruje chwil ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie! czasami patrząc na zdjęcia w telefonie przypomina się tyle wydarzeń ;)

      Usuń

***Thanks for comments ;* I won't accept comments, which insult me.***

$("img[src='http://img1.blogblog.com/img/anon36.png']") .attr('src', 'http://dodatki.blogowicz.info/news/nimgs/garfarms.gif') .ssyby('blank')