nieuważne kliknięcie

Niby zwyczajne zalogowanie na bloggera, ale nie do końca. Zdarzyło się coś czego się totalnie nie spodziewałam. Mianowicie chcąc wprowadzić kilka zmian w wyglądzie mojego bloga postanowiłam poszperać w kodach HTML. Wszystko było ok aż do chwili kiedy wkleiłam kod nie tam gdzie trzeba po czym zapisałam zmianę. Chcąc zobaczyć efekt przeszłam do adresu mojego bloga po czym się załamałam. Wszystko, ale to totalnie wszystko zawaliło się. Próbowałam cofnąć zaistniałe zmiany, ale nic się nie zmieniało. To było straszne uczucie widząc, że cała wcześniejsza praca poszła na marne. Na szczęście po chwili namysłu kliknęłam na zakładkę "Szablon", ustawiłam wybrany przez siebie model. Oczywiście wprowadziłam kilka zmian, ale w 100% uważniej niżeli wcześniej. Dzięki temu wszystkiemu powstał nowy wygląd. Być może nie dużo różni się od poprzedniego, ale jak dla mnie wprowadza coś nowego.
Napiszcie jak Wam się podoba nowy wygląd ;)
Buziaki ;*

3 komentarze:

  1. MNie stresują każde zmniany przy szablonie. Daltego teraz za każdym razem kopiuję sobie wersje właściwą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja właśnie miałam z tym mały problem

      Usuń

***Thanks for comments ;* I won't accept comments, which insult me.***

$("img[src='http://img1.blogblog.com/img/anon36.png']") .attr('src', 'http://dodatki.blogowicz.info/news/nimgs/garfarms.gif') .ssyby('blank')