KATHERINE

Już jakiś czas temu słyszałam o hurtowni sztucznej biżuterii KATHERINE,ale jakoś nigdy nie wchodziłam na ich stronę.Szczerze mówiąc, to nawet zapomniałam jej nazwę.  Dzisiaj przeglądając blog jednej z dziewczyn zauważyłam przepiękny naszyjnik. Oczywiście od razu szukałam odnośnik skąd pochodzi. Jak się okazało dodatek ten został zakupiony w tej że hurtowni. Są tam przepiękne rzeczy. Brakuje mi słów by opisać wszystko to co tam widziałam. Oczywiście wszystko jest kwestią gusty.
Napiszcie co o tych rzeczach myślicie i czy kiedykolwiek zamawialiście coś z tej hurtowni ;)








4 komentarze:

  1. Jeden wielki szmelc. Zamawiałam kilka rzeczy stamtąd i jest strasznie słabej jakości. Pierścionki się łamią albo są za duże/małe. Opaski do włosów nie trzymają włosów. Jedynie to do naszyjników nie mogę się przyczepić bo są ładne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje bardzo za informacje ;)

      Usuń
  2. okulary mi się bardzo podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiesz, zastanawiam się czy ich czasami nie kupić ;d

      Usuń

***Thanks for comments ;* I won't accept comments, which insult me.***

$("img[src='http://img1.blogblog.com/img/anon36.png']") .attr('src', 'http://dodatki.blogowicz.info/news/nimgs/garfarms.gif') .ssyby('blank')