Look na lato - H&M

W ciągu ostatniego czasu bardzo spodobała mi się sieciówka H&M. Pewnie dlatego, że ustało mi się zdobyć bardzo fajne rzeczy z tego sklepu za przyzwoite pieniądze. Dzisiaj nie pokarzę Wam w prawdzie rzeczy, które kupiłam (zobacz TUTAJ), ale przedstawię Wam look na lato zaproponowany przez H&M. Wybrałam rzeczy które najbardziej mi się spodobały. Rzeczy te nazwałam  złotą czwórką
Napiszcie, co myślicie o takiej propozycji ;) 



A na sam koniec ZŁOTA CZWÓRKA!

 

Może Wam wydać się , że wybrałam najbardziej proste zestawienia, w których nic nie ma. Pewnie, to prawda, ale ja osobiście uważam, że to coś musi być w ogóle. Nie muszą być ze sobą zestawione nie wiadomo jakie rzeczy, by fajnie wszystko wyglądało. 











4 komentarze:

  1. Właśnie takie minimalistyczne propozycje bardzo mi się podobają. Każda ma coś w sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Również lubią H&M, zwłaszcza w okresie wyprzedaży ;)
    Patrząc na te zdjęcie... Czekam na kolejne :)

    OdpowiedzUsuń

***Thanks for comments ;* I won't accept comments, which insult me.***

$("img[src='http://img1.blogblog.com/img/anon36.png']") .attr('src', 'http://dodatki.blogowicz.info/news/nimgs/garfarms.gif') .ssyby('blank')