rozkloszowane spódniczki

Dzisiaj chciałabym zrealizować propozycje/ prośbę postu na temat rozkloszowanych spódnic. 
Dla kogo są rozkloszowane spódnice ?
Myślę, że rozkloszowane spódnice są idealne dla dziewczyn, które posiadają figurę "gruszki". Mają wówczas szerokie biodra lub bardzo masywne uda. 

Ale czy tylko dla dziewczyn o figurze "gruszki"?
Nie, tego typu spódnica zakryje szerokie biodra bądź też masywne uda. Nie jest powiedziane, że jeżeli jesteś osobą o niemasywnych udach czy też o wąskich biodrach, że nie możesz nosić tego typu spódnic. Osobiście uważam, że każdy powinien nosić to co lubi. Jeżeli pasuje ci taka spódnica, to noś ją. Ważne jest to aby dobrze się czuć w ubraniu, aby nam się podobało. 


A o to parę przykładów spódnic rozkloszowanych. Wybrałam te, które wpadły mi w oko. Jeżeli chcecie link do obrazka wystarczy na niego kliknąć. Strona zostanie załadowana. 


Zdjęcia są własnością poszczególnych użytkowników portali bądź też sklepów. 











  

10 komentarzy:

  1. Ostatnio jestem miłośniczką rozkloszowanych spódnic :D ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też <3 są świetne! szkoda, że mam tylko jeden egzemplarz ;( ale wszystko można przecież zrobić ;d

      Usuń
  2. Najbardziej spodobała mi się ta pomarańczowa :) rozkloszowane spódniczki są super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak dla mnie, to spódniczka nr 3 jest naj <3

      Usuń
  3. ' uwielbiam !! ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. ja osobiście kocham tego typu spódnice:) są najlepsze:D może ze względu na mój kompleks:P
    blog bardzo ciekawy i przyjemnie się go czyta:D
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie na nowy post:)
    www.patryca.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

***Thanks for comments ;* I won't accept comments, which insult me.***

$("img[src='http://img1.blogblog.com/img/anon36.png']") .attr('src', 'http://dodatki.blogowicz.info/news/nimgs/garfarms.gif') .ssyby('blank')