second hand'owe zdobycze

Witajcie! Dzisiaj chciałabym pokazać Wam rzeczy, które udało mi się ostatnio kupić w sh za śmieszne pieniądze. Nie będzie tych rzeczy dużo tylko i wyłącznie dlatego iż wiedziałam, że nie mam dużą torbę i nie mogę sobie na zbyt wiele pozwolić. Gdyby było inaczej, to z pewnością rzeczy byłoby więcej ;) Najlepsze jest to, że w domu nie myślałam, że pójdę na jakiekolwiek ubraniowe zakupy. Każda z rzeczy kosztowała 1zł!  
Co sądzicie o tych rzeczach ?  

 Wersja oryginalna : 


Po mojemu ;d 
Wydaje mi się, że z podwiniętymi rękawami wygląda dużo lepiej. Sądzę, że całe piękno najlepiej ukazałaby stylizacja ;) Co Wy na to ?








Może wyglądać na rozmiar XL, ale to M :) Naprawdę bardzo fajna bluzka, super leży na ciele :) 



Bluzka nie ma przebarwień ani plam :)


A o to cudowny, niespodziewany gratis :)









15 komentarzy:

  1. 1 kurtka jest super! Juz czekam na stylizacje z jej udziałem :) poza tym wszystko bardzo mi sie podoba :) udane łowy! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jestem z niej mega zadowolona ;d postaram się coś z nią zrobić w roli głównej ;d

      Usuń
    2. ale obawiam się, że to dopiero przy niższych temperaturach

      Usuń
  2. świetny blog, i niezłe rzeczy :)

    zapraszam, thisisredfox.blogspot.com :*

    OdpowiedzUsuń
  3. SUper łowy uwielbiam w SH zdobywać fajne perełki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mega udane, szkoda tylko, że nie mam takiego sh w pobliżu swojej miejscowości ;(

      Usuń
  4. Katana bardzo mi się podoba.;)

    OdpowiedzUsuń

***Thanks for comments ;* I won't accept comments, which insult me.***

$("img[src='http://img1.blogblog.com/img/anon36.png']") .attr('src', 'http://dodatki.blogowicz.info/news/nimgs/garfarms.gif') .ssyby('blank')