spódnice w paski

Jak już pewnie od dawna wiecie paski weszły w gusta wielu osób. Stały się również popularnie zwane modnymi. Pisałam już post na temat trendów na wiosnę 2013 (TUTAJ), natomiast dzisiaj chciałabym się odwołać właśnie konkretnie do spódnic z tym motywem. Przyznam się szczerze, że dopóki nie przymierzyłam ołówkowej spódnicy właśnie w paski, to myślałam : To nic takiego. Zdanie uległo zmianie kiedy właśnie ją założyłam i zobaczyłam coś pięknego. Bardzo fajne dopasowanie do figury, podkreślenie w odpowiedni sposób kształtów, po prostu coś niesamowitego. 
Podam Wam parę linków do rzeczy, które mi wpadły w oko. Zobaczymy może i Wam też się coś spodoba ;)


Zdjęcia są własnością poszczególnych użytkowników portali bądź też sklepów. 



4 komentarze:

  1. Te kloszowane podobają mi się najbardziej. Zrobisz z nimi taką typowo letnią notkę? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jasne, nie ma z tym żadnego problemu ;)

      Usuń
  2. spódnica w paski jest zdecydowanie na mojej liście zakupowej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czyli nie jestem sama ;d ciesze się ;d

      Usuń

***Thanks for comments ;* I won't accept comments, which insult me.***

$("img[src='http://img1.blogblog.com/img/anon36.png']") .attr('src', 'http://dodatki.blogowicz.info/news/nimgs/garfarms.gif') .ssyby('blank')