w wolnej chwili

Hejka! :D
Dzisiaj pogoda w 100% dopisała. Mam nadzieję, że już taka się utrzyma :) Dzień minął niesamowicie szybko. Nie wiem jak to się stało, ale pozostał jeszcze tylko miesiąc wakacji :( Czas mija niesamowicie szybko. Z każdym dniem przekonuję się o tym coraz to bardziej. Właśnie szukam jakieś sukienki na wyjście, ponieważ stwierdziłam iż nie mam się w co ubrać. Pewnie część z was pomyśli : "typowa kobieta", ale tak jest naprawdę. Tak więc oddaję się poszukiwaniom. Buziaki ;**


8 komentarzy:

  1. fajne zdj, hah tez przydalaby mi sie jakas nowa sukienka ;d

    OdpowiedzUsuń
  2. u mnie też w końcu piękna pogoda ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja także cieszę się cudowną pogodą :). Niestety, także mam problem ze znalezieniem sukienki, którą mogę ubrać na co dzień :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się, że nie jestem sama z tym problemem ;)

      Usuń

***Thanks for comments ;* I won't accept comments, which insult me.***

$("img[src='http://img1.blogblog.com/img/anon36.png']") .attr('src', 'http://dodatki.blogowicz.info/news/nimgs/garfarms.gif') .ssyby('blank')