wakacje czas zacząć

Wraz z dniem dzisiejszym rozpoczęłam wakacje, a właściwie już wczorajszym. Ja wiem, że wedle kalendarza trwają one od 1 lipca, ale ja właśnie dzisiaj wyjechałam na długo oczekiwany urlop. Co wybrałam ? Stanowczo góry. Dlaczego? Bardzo dużo osób wyjeżdża nad morze, a ja nie lubię tłumów. Poza tym w górach mam rodzinę i postanowiłam ją odwiedzić. Jak tutaj dotarłam ? Naszym "cudownym" PKP. Trasa 600km trwała 12 godzin. Jak się czuję? Byłam mega zmęczona, ale zadowolona, że nareszcie tutaj jestem. Przez ten czas pobytu tu gdzie jestem, czyli jakieś 2 tygodnie nie będę pewnie publikować żadnych postów, ale to nie jest jeszcze pewne. Zobaczymy jeszcze jak to będzie ;) Tymczasem żegnam się z Wami, buziaki ;**
Napiszcie jak Wy spędzacie wakacje ;)

6 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. nie no aż takie słowa, to nie ;) ale bardzo dziękuje za miły komentarz ;)

      Usuń
  2. Udanego wypoczynku:) Śliczna jesteś .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dziękuje ;) nie no bez przesady ;)

      Usuń

***Thanks for comments ;* I won't accept comments, which insult me.***

$("img[src='http://img1.blogblog.com/img/anon36.png']") .attr('src', 'http://dodatki.blogowicz.info/news/nimgs/garfarms.gif') .ssyby('blank')