wstęp w dorosłość

Jak ten czas szybko leci, to niesamowite. Jeszcze niedawno wychodziłam z podstawówki, a tu już niedługo będę pisać maturę. Właśnie wczoraj obchodziłam swoje 18 urodziny. Jeszcze we wtorek podchodziłam do tych urodzin na lajcie, ale już wczoraj kiedy dotarło do mnie, że stałam się pełnoletnia osobą uświadomiłam sobie, że to już nie są przelewki. Mam nadzieję, że wszystko będzie dobrze. 
Codo wakacji, to niestety pogoda nie jest zadowalająca, ponieważ cały czas pada deszcz. Dopiero teraz zauważyłam przebijające się przez chmury słońce. Oby już pozostało z nami na długi czas, bo takiej deszczowej pogody mam już dosyć.
A Wam jak mijają wakacje ?


4 komentarze:

  1. Spóźnione wszystkiego najlepszego z okazji urodzin <3


    Zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mamy w ten sam dzień urodziny :) Wszystkiego najlepszego!
    A.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję! ;) w takim razie życzę spełnienia marzeń ! ;)

      Usuń

***Thanks for comments ;* I won't accept comments, which insult me.***

$("img[src='http://img1.blogblog.com/img/anon36.png']") .attr('src', 'http://dodatki.blogowicz.info/news/nimgs/garfarms.gif') .ssyby('blank')