1/08/13

Ponownie przychodzę do Was ze strojem dnia. Tym razem strój ten jest z dzisiaj. Przed wyjściem udało mi się zrobić kilka. Przepraszam za jakoś niektórych zdjęć. Dzisiejszy dzień minął mi bardzo szybko, choć był moment, że czas płynął bardzo wolno. Czas ten w porównaniu z całym dniem, to mała cząstka. Wczoraj przyszła paczuszka, na którą niesamowicie czekałam. Mianowicie dotarła do mnie paletka Sleek Oh So Special. Mam co do tej paletki duże oczekiwania. Mam nadzieję, że je spełni :) A Wy macie jakieś swoje ulubione paletki z cieniami ? A może macie jakieś pojedyncze egzemplarze, które Was zachwyciły? Napiszcie o tym na dole w komentarzu :) 
A teraz pozostawiam Was z dzisiejszym strojem dnia ;)
Buziaki ;**

|top, pasek, naszyjnik, buty -  no name| spódniczka - DIY| torba - szafa.pl












7 komentarzy:

  1. ładnie :)


    thisisredfox.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ładnie dzisiaj Daria wyglądała na prawku ; )

      Usuń
  2. Wszystko pięknie ale naszyjnik.. Hmm a nie, no bardzo ładnie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń

***Thanks for comments ;* I won't accept comments, which insult me.***

$("img[src='http://img1.blogblog.com/img/anon36.png']") .attr('src', 'http://dodatki.blogowicz.info/news/nimgs/garfarms.gif') .ssyby('blank')