50 facts about me


Już od jakiegoś czasu wielką furorę na YT oraz blogach robi TAG : 50 faktów o mnie. Dość długo zastanawiałam się nad utworzeniem tego TAG'u u mnie, ale zdecydowałam, że może to być ciekawa sprawa. Dowiecie się o mnie różnych rzeczy.  

ZAPRASZAM!
1. Mam dwoje rodzeństwa, siostrę i brata. 
2. W rodzeństwie jestem najstarsza.
3. Przez 14-15 lat nosiłam okulary.
4. Kiedy śpię muszę mieć jedna nogę wyciągniętą spod kołdry.
5. Kocham teksty z bajki "Pingwiny z Madagaskaru". W szczególności króla Juliana :D
6. Jestem praworęczna, ale kiedyś uczyłam się przez dłuższy czas pisać lewą ręką. Niestety nie umiem nie umiem się nią tak posługiwać jak prawą.
7. Uwielbiam czerwone róże, ale to chyba jak większość kobiet ;)
8. Marzy mi się tatuaż.
9. Boje się kotów i psów ;/
10. Kiedyś pomyliłam kota z poduszką :D




11. Nie lubię spóźniających się osób. Sama nie lubię się spóźniać.
12. Jestem mega niecierpliwa.
13. Kocham szpilki! <3 Nie wyobrażam sobie sytuacji, że w mojej szafie nie było by ani jednej pary bytów na wysokim obcasie.
14. Ostatnio polubiłam spódniczki ;)
15. Lubię chłopaków w takich dużych bluzach, ale w rurkach też mają to coś :D
16. Kiedyś chciałam mieć kręcone włosy, nawet chciałam zrobi sobie taki zabieg, ale po jakimś czasie zmieniłam zdanie.
17. Mam słabość do wysokich chłopaków (180 cm wzwyż).
18. Mogłabym często zmienia kolor włosów, ale gdy myślę nad tym poważnie stwierdzam, że szkoda mi ich.
19. Lubię piec ciasta.
20. Uwielbiam oglądać komedie, filmy kryminale, przygodowe oraz te na faktach autentycznych. 



21. Nie lubię się kłócić. 
22. Jako aktora uwielbiam Johnny'ego Depp'a.
23. Kocham gorzką czekoladę, mlecznej nie lubię.
24. Nie lubię w zimie nosić czapki. 
25. Lubie różowy :D ale nie od zawsze.
26. Mam klaustrofobię.
27. Uwielbiam jeździć na rowerze i biegać.
28. Najlepszy smak lodów : CZEKOLADOWY!
29. Lubię długo spać.
30. Lubię się malować, czuje się wtedy pewniej :)


31. Uwielbiam szybką jazdę! :D
32. Nie znam się na markach samochodów. Rozpoznaję tylko te, które mam w domu.
33. Mam wrażliwe kości.
34. Mam specyficzne poczucie humoru :D
35. Kiedy byłam mała uwielbiałam oglądać "Smerfy" i "Gumisie".
36. Uwielbiam szczery, prawdziwy uśmiech. 
37. Mój gust muzyczny jest bardzo zróżnicowany. Wszystko zależy od humoru.
38. Nie umiem rysować kreski na powiece :( Choć bardzo chciałabym się nauczyć. 
39. Bardzo lubię oglądać zdjęcia. Przy okazji przypominam sobie różne sytuacje z nimi związane.
40. Bardzo lubię szpinak i twarożek.


41. Nie cierpię matematyki!
42. Przez długi czas nie jadłam rano śniadania. 
43. Jestem migrenowcem ;/
44. Mam donośny śmiech.
45. Mam 170 cm wzrostu. Tyle mi w zupełności wystarczy :D
46. W podstawówce byłam najwyższa wśród uczniów.  
47. Uwielbiam oglądać kabarety.
48. Spacery bardzo mnie relaksują, uwielbiam je! <3
49. Jestem zodiakalnym rakiem.
50. Lubię po domy chodzić boso :)

Mam nadzieję, że nie zanudziłam Was :) Zapraszam do komentowania :)
Buziaki ;**








2 komentarze:

  1. to wysokaj esteś ;d ja nie cierpię kabaretów ;o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. do niskich nie należę, to prawda :D

      Usuń

***Thanks for comments ;* I won't accept comments, which insult me.***

$("img[src='http://img1.blogblog.com/img/anon36.png']") .attr('src', 'http://dodatki.blogowicz.info/news/nimgs/garfarms.gif') .ssyby('blank')