black & coral

Poniedziałek - początek tygodnia, ostatniego tygodnia odpoczynku. Chciałam pojechać nad wodę, ale niestety już nie ta pogoda. Już za późno :( a szkoda. Tydzień zapowiada się podobnie jak poprzedni, ale nie przeszkadza mi to. Dużo pracy dobrze mi zrobi ;) 

Na dole postaram się Wam wrzucić chociaż 2 zdjęcia stroju dnia. Tak byłam ubrana w sobotę na koleżanki urodzinach. Przepraszam, że jest tak mało tych zdjęć, ale były wykonane dosłownie chwilę przed wyjściem. 
Jako biżuterie miałam złoty łańcuch, który możecie zobaczyć TUTAJ. Spódniczka jest już Wam znana. Zamówiłam ją na allegro. Żakiet był kupiony kilka lat temu tak więc niestety nie pamiętam skąd on jest.  Na nóżkach miałam cudowne sandałki na słupku z RENEE. Zegarek no name. 
Strój myślę, że był prosty, ale zarazem był odpowiedni do okazji.
Napiszcie, co o nim myślicie. 
Jeżeli chciałybyście, to mogę postarać się o tradycyjną dokumentacje mojej stylizacji. O wszystkim piszcie w komentarzach.
Buziaki ;**





4 komentarze:

  1. zrobiłabyś zdjęcia takie jak zawsze i pokazałabyś wszystko dokładnie?

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna spódniczka, całość perfekcyjna! ;)

    OdpowiedzUsuń

***Thanks for comments ;* I won't accept comments, which insult me.***

$("img[src='http://img1.blogblog.com/img/anon36.png']") .attr('src', 'http://dodatki.blogowicz.info/news/nimgs/garfarms.gif') .ssyby('blank')