dress with rose

Witajcie! 
Nie mam pojęcia jak to szybko mijają wakacje. Dzisiaj mamy już 14 sierpnia, czyli połowa. Rano szykując się w łazience i przy okazji słuchając radia aż się zamartwiłam. Dlaczego? Pozostało nam 18 dni wakacji. Minęło już 1,5 miesiąca, to niesamowite jak ten czas szybko leci. 
Dzisiaj chciałabym Wam pokazać jak byłam ubrana. Rano miałam jeszcze ubraną na to katanę  ponieważ było troszkę chłodno. Jak to zwykle o tej porze. Nie wiem co Wy myślicie o tej sukience, ale moim zdaniem jest cudowna! Niesamowicie podoba mi się krój, motyw oraz pasek z tyłu, za pomocą którego można zrobić kokardkę. 
Napiszcie jak Wam minął dzień i czy podoba Wam się mój strój dnia ;)







 






10 komentarzy:

  1. *.* swietna jest ta kiecka ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjnie!;)

    http://linde-lo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Daria wyglądasz w sukience ślicznie, super kolorki i deseń:):):)

    OdpowiedzUsuń
  4. sukienka urocza. Ale pasek powinien się kończyć pod biustem, a nie na niego nachodzić. Mam większy biust i wiem, jak trudno dobrać do niego sukienkę z wyższą talią, ale takie nachodzenie psuje proporcje i efekt.

    Ka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ;) To prawda pasek lekko nachodzi na biust i może nie wyglądać to tak zadowalająco. Myślałam, że wtedy będzie się on wydawał cho troszkę mniejszy niż jest w rzeczywistości. Dziękuje za szczerzy komentarz ;)

      Usuń

***Thanks for comments ;* I won't accept comments, which insult me.***

$("img[src='http://img1.blogblog.com/img/anon36.png']") .attr('src', 'http://dodatki.blogowicz.info/news/nimgs/garfarms.gif') .ssyby('blank')