haul zakupowy

Witajcie! 
Dość dawno nie robiłam haul'u zakupowego dlatego dzisiaj postanowiłam Wam taki stworzyć. Nie jest tych rzeczy dużo, ale myślę że wystarczająco dużo by mówić o mały haul'u zakupowym. Nie pokaże Wam wszystkich rzeczy, które kupiłam, ponieważ starałam się Wam na bieżąco pokazywać nowości w mojej szafie. Wszystkie rzeczy, które dzisiaj pokazuję kupiłam na przestrzeni ostatnich 2 tygodni. Mam nadzieję, że post Wam się spodoba. 
Buziaki ;** 

Na samym początku 3 rozkloszowane spódniczki, na które czekałam prawie 2 tygodnie. Pisałam Wam już o nich, że nie długo będą u mnie. Niestety musiałam sobie na nie poczekać. Kolory są troszkę przekłamane, ale nie aż tak bardzo. Wykonane są z bardzo fajnego materiału, ponieważ genialnie układają się na ciele. Jestem z nich bardzo zadowolona. Pierwszy raz kupiłam spódniczkę i mogę ją nosić bez paska. Idealny wykrój i szycie. Zamówiłam je na Allegro.pl

1. spódniczka jest miętowa
2. spódniczka z eco-skóry
3. spódniczka jest koralowa




Manhattan Perfect Eyes Cienie Trio Brown Effects 


 Naszyjnik łańcuch złoty. 


Naszyjnik CHOKER złoty


Zmywacz z BeBeauty, który bardzo lubię. Ma fajny zapach, pompkę oraz fajnie radzi sobie ze zmywaniem paznokci.


Płyn micelarny z BeBeauty. Zobaczymy jak będzie się sprawował ;)


Normalizujący żel-peeling oczyszczający do mycia twarzy z BeBeauty. Jest to również nowość w mojej kosmetyczce. Zobaczymy jak produkt z tej firmy będzie się spisywał ;)


Manhattan zestaw do stylizacji brwi cienie 3 kolory.


Moje ukochane buty <3! RENEE




10 komentarzy:

***Thanks for comments ;* I won't accept comments, which insult me.***

$("img[src='http://img1.blogblog.com/img/anon36.png']") .attr('src', 'http://dodatki.blogowicz.info/news/nimgs/garfarms.gif') .ssyby('blank')