in the sky

Kiedy byłam małą dziewczynką uwielbiałam patrzeć w niebo i obserwować kształty chmur. Mogłam tak leżeć i leżeć. To samo było w nocy tylko, że zamiast chmur obserwowałam gwiazdy. Pomimo, że od tamtego czasu minęło już dobrych parę lat ja nadal uwielbiam patrzeć w niego. Niebo jest dla mnie tajemnicą  ponieważ kryje w sobie wiele zagadek. To daleka otchłań, która jednych inspiruje a  u drugich nie powoduje żadnych emocji. Gwiazdy, to również magia. Kryją w sobie niesamowite piękno, tajemnice. To wszystko jest tak cudowne, że aż brakuje słów by to określić. Myślę, że trzeba to poczuć, bo w inny sposób nic się nie zdziała czytając samą notkę. Poniżej przedstawię Wam zdjęcie zrobione w piątek. Cudowny kształt. 
Jak Wam mija dzisiejszy dzień ?
Buziaki ;**        


2 komentarze:

  1. Świetna notka, bardzo przyjemnie się ją czyta :)
    Obserwujemy? aleksandra-jakuta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

***Thanks for comments ;* I won't accept comments, which insult me.***

$("img[src='http://img1.blogblog.com/img/anon36.png']") .attr('src', 'http://dodatki.blogowicz.info/news/nimgs/garfarms.gif') .ssyby('blank')