my first birthday + OOTD

Dzisiaj mija rok od kiedy jestem z Wami. To niesamowite, że to już tyle czasu. Mam nadzieję, że będzie go jeszcze więcej. Dzięki blogowi zmieniło się moje nastawienie do pewnych rzeczy. Prowadzenie strony ułatwiło mi przełamanie się do tego by nosić, to co mi się na prawdę podoba. Nie ubieram się jak modelka z wybiegu, ale spojrzenie na kwestię ubraniową zmieniło się. Myślę, że bardziej się otworzyłam się na to wszystko. Po drugie, to wreszcie się  odważyłam, postawiłam na swoim i zaczęłam przerabiać i szyć sama ubrania. Sprawia mi to niesamowitą radość i przyjemność. Mam w głowie tysiące pomysłów na nowe rzeczy, ale na razie muszę porozglądać się za materiałami ku temu potrzebnymi. W ciągu tego całego roku miewałam również gorsze chwile. Na szczęście po każdej burzy wychodzi słońce. Pamiętajcie o tym, ponieważ jest to 100% prawda. Tak już jest skonstruowane nasze życie. Zawiera zarówno chwile dobre jak i złe, ale nie można się załamywać i poddawać. Głowa do góry i wznosić się ponad chmury. Jestem niesamowicie zadowolona z prowadzenia bloga. To dla mnie niesamowicie duża przyjemność pisać dla Was.  Mam nadzieję, że Wam również sprawia przyjemność odwiedzanie go. Chciałabym Wam podziękować za to, że jesteście, że mną. W ciągu całego roku odwiedziło mnie 18,805 osób. Cieszę się z każdej kolejnej osoby, która mnie odwiedza. Jest to dla mnie coś niesamowitego. Jeszcze raz dziękuję i zapraszam częściej ;)
A teraz chciałabym wam pokazać mój wczorajszy strój dnia. 
Buziaki ;**

|katana - sh (C&A)| torebka - szafa.pl| top - sh (H&M)| pasek, buty, kolczyki - nn| spodnie - sh (River Island)| bransoletka  - nn (stara pamiątka z wakacji)|

















7 komentarzy:

  1. Ja pamietam jak rok bloga przezywałam! :) samych sukcesów życzę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niesamowite uczucie :) nie dziękuję ;)

      Usuń
  2. lollipopek.blogspot.com - obserwacja za obserwację ? ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Oby tych lat było więcej! Super że zmieniło Ci się spojrzenie na modę na lepsze oczywiście :). Co do stroju to super! Uwielbiam te spodnie i katanę ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam nadzieję, że będzie ich dużo więcej :) bardzo się cieszę, że Ci się podoba :)

      Usuń
  4. świetny outfit, sliczne spodnie i katana! :)



    thisisredfox.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń

***Thanks for comments ;* I won't accept comments, which insult me.***

$("img[src='http://img1.blogblog.com/img/anon36.png']") .attr('src', 'http://dodatki.blogowicz.info/news/nimgs/garfarms.gif') .ssyby('blank')