niedzielne popołudnie

Niedziela dla mnie dość dziwny dzień tygodnia. Niby dzień wolny od pracy, ale równie z tym bywa. Dzisiaj na szczęście pogoda dopisała. Mam nadzieję, że już w nocy nie będzie burzy. Jak mi minął dzisiejszy dzień? Po południu, a właściwie, to już pod wieczór wybrałam się z moim rodzeństwem na przejażdżkę rowerową. Czas nam minął bardzo szybko. Od bardzo dawna nie mieliśmy okazji gdzieś razem się wybrać. To niesamowite uczucie przypomnieć sobie jak to jest. Wracając już do domu wstąpiliśmy do sklepu by kupić coś, co by pomogło ma się ochłodzić. Po krótkiej przerwie ponownie wróciliśmy do jazdy. Polecam Wam takie wypady z rodzeństwem bądź też przyjaciółmi. Super sprawa :)
A Wy jak spędziliście dzisiejszy dzień? :)
Buziaki :***

  

4 komentarze:

  1. moim zdaniem niedziela do południa jest dniem wolnym,a od południa..już niestety nie :c a mam na myśli rok szkolny bądź pracę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja nie lubię niedziel. To takie wymuszone zwolnienie tempa.. niby możesz odpocząć, a i tak masz świadomość, że musisz zrobić wiele rzeczy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie tak! niby wolne, ale i tak jest dużo do zrobienia

      Usuń

***Thanks for comments ;* I won't accept comments, which insult me.***

$("img[src='http://img1.blogblog.com/img/anon36.png']") .attr('src', 'http://dodatki.blogowicz.info/news/nimgs/garfarms.gif') .ssyby('blank')