nowe zdobycze

Cześć wszystkim! Jak Wam minął dzisiejszy dzień? U mnie dzień stanowczo na plus. Dlaczego? Udało mi się dorwać  3 cudowne rzeczy. W dodatku za nie duże pieniądze. Ogólnie chciałabym Wam pokazać 5 rzeczy, które udało mi się kupić w ciągu ostatnich 3 dni.    
Pierwszą rzeczą jest sukienka, którą kupiłam w C&A na przeczenie. Ma świetny motyw, urzekł mnie od samego początku. Co dziwne kupiłam ją pomimo, że nie preferuję kroju w jakim została ona wykonana. Jest to typ/rodzaj sukienki przy ciele. Do tej pory starałam się kupować rozkloszowane albo takie, które ładnie układały się na biodrach. Dzisiaj zrobiłam totalny wyjątek, ponieważ o dziwo fajnie układała się na mojej figurze. 



Następną rzeczą, którą chciałabym wam pokazać jest bluzka z DENIM CO. Bardzo fajna, w prawdzie nie nosiłam jej jeszcze, ale w 100% będę miała ją na sobie. Kupiłam ją w second hand`zie.  Tak jak z reszta pozostałe rzeczy, które Wam poniżej przedstawię. Zapłaciłam za nią 4,95zł. Niesamowicie podoba mi się jej krój, jednym słowem świetny. Wcięcie z przodu, dłuższe boki, a długość boku równa się długości boków.


Następną rzeczą, którą kupiłam w poniedziałek jest ta oto bluzka. Jak pewnie widzicie jest ona wiązana z przodu. Wykonana jest z przewiewnego materiału. Świetnie się ją nosi. Za nią również zapłaciłam 4,95zł. Bardzo podoba mi się jej kolor. Bardzo fajna morela. Bluzeczka jest z New Look`a.


Dwie ostatnie rzeczy kupiłam dzisiaj tak samo jak sukienkę. Za obie rzeczy zapłaciłam 9,83zł. Jestem z nich niesamowicie zadowolona. Są piękne, a poza tym kupione za małe pieniądze. Nie jest sztuką wydać dużo pieniędzy za coś co może mieć każdy  Sztuką jest kupi coś za mniejsze pieniądze a może być mniej spotykane. Takie jest moje zdanie na ten temat. 


Ta oto narzutka, to już kosmos. Niesamowicie mi się podoba. jest po prostu genialna!


To już wszystkie rzeczy na dziś. Jak Wam się podobają ? Zapraszam ponownie ;)





12 komentarzy:

***Thanks for comments ;* I won't accept comments, which insult me.***

$("img[src='http://img1.blogblog.com/img/anon36.png']") .attr('src', 'http://dodatki.blogowicz.info/news/nimgs/garfarms.gif') .ssyby('blank')