piątek, piąteczek, piątunio

Piątek, piąteczek, piątunio :D
Dzisiejszy dzień minął niesamowicie szybko. Być może dlatego, że miałam zajęcie przez cały dzień. Pogoda dzisiaj z pewnością dopisała. Pomimo, że dzień był obfity w różne zajęcia spędziłam go spokojnie. 
Ostatnio zastanawiam się nad zakupem nowego tuszu do rzęs. Aktualny już zbliża się do dna tak więc rozglądam się za czymś innym. Jedyne wymaganie jakie mam to takie by wydłużał rzęs. Naturalnie mam bardzo krótkie i rzadkie rzęsy. Dlatego potrzebuję dobrego tuszu by móc je cho troszkę podkreślić. Możecie mi jakiś polecić? Napiszcie jakich Wy tuszy używacie i czy jesteście z nich zadowolone :)
Buziaki :***    

PS.
Dla mnie wpis bez zdjęcia, to nie wpis 100%. Dlatego też przesyłam Wam zdjęcie z telefonu, które dzisiaj wykonałam :)
Dobrej nocy ;*

2 komentarze:

  1. ja rzadko używam tuszu :)
    przeważnie tylko eyeliner :)
    świetne zdjęcie :)

    www.thisisredfox.blogspot.com zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo chce nauczyć się robić kreski :) mam nadzieję, że mi się to uda :)
      Dziękuje :)

      Usuń

***Thanks for comments ;* I won't accept comments, which insult me.***

$("img[src='http://img1.blogblog.com/img/anon36.png']") .attr('src', 'http://dodatki.blogowicz.info/news/nimgs/garfarms.gif') .ssyby('blank')