Sleek Oh So Special

Paletka Sleek Oh So Special jest Wam pewnie znana od dłuższego czasu. Długo zastanawiałam się nad jej zakupem. Nie byłam pewna czy zawarte w niej kolory będą do mnie pasować. Jednocześnie bardzo byłam tego ciekawa. Jakie jest moje pierwsze wrażenie na temat tej paletki ? Myślę, że dobre. Jeszcze nie bardzo dobre (do czego mam nadzieję, że dojdzie), ponieważ mam ją zbyt krótko by wydać taką opinię. Tak jak Wam pisałam w ostatnim poście mam co do tej paletki duże oczekiwania. Kryteria może nie będą skomplikowane, ale bardzo mi na nich zależy. Dlatego też określam je mianem "dużych oczekiwań". Chciałabym również zaznaczyć  że nie jest to recenzja, a moje pierwsze wrażenie na temat tego produktu. 


OCZEKIWANIA:
* Chcę aby cienie w niej zawarte utrzymywały się na prawdę długo. To kryterium jest dla mnie niesamowicie ważne. 
*Po drugie, mam nadzieję, że nakładanie ich oraz blendowanie nie będzie sprawiało problemu. 
*Nie znoszę efektu kiedy cień się roluje na powiece. To jest po prostu straszne. Wygląda, to nieatrakcyjnie przez co może zepsuć, a nawet zniszczyć cały efekt makijażu. 

KOLORY/ODCIENIE :


Pigmentacja cieni wydaje mi się, że jest na prawdę w porządku. Zobaczymy co z nimi będzie dalej. Tak jak jesteście w stanie zauważyć paletka ta zawiera zarówno cienie matowe jak i perłowe. Stwarza to możliwość wielu kombinacji kolorystycznych  związanych z produktem. Kolor BOXED był już używany stąd jego stan na zdjęciu

CENA /DOSTĘPNOŚĆ: 
Na allegro możecie ją dostać w granicy 30zł. Są również aukcje gdzie cena może zbliżać się do 40zł, a z przesyłką nawet ją przekraczać. 

SKŁAD:
Zestaw zawiera 12 cieni marki Sleek oraz aplikator, który ma ułatwić ich nakładanie. Osobiście uważam, że aplikator nie jest najlepszy dlatego polecam pędzle.

Myślę, że na dzisiaj w tym temacie to już wszystko. Mam w planach zakup paletki Sleek Oh Natural, ale nie jestem jeszcze w 100% pewna. Napiszcie mi proszę czy warto Waszym zdaniem zakupić ten produkt. 


14 komentarzy:

  1. jeśli chcesz aby cień utrzymywał się naprawde długo i nie rolował musisz przede wszystkim zainwestować w bazę pod cienie. bez tego o nierolowaniu i długim utrzymywaniu się możesz tylko pomarzyć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiem o tym dlatego rozglądam się za bazą pod cienie.

      Usuń
  2. Świetna recenzja ;)
    ____________________________________________
    Zapraszam! :) http://holdwind.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to nie jest recenzja, ale dziękuję ;)

      Usuń
  3. lollipopek.blogspot.com

    obserwuję ;***

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. myślę, że pieniądze na nią wydane będą jednymi z lepiej wydanych środków :)

      Usuń
  5. mam w planach zakup tej paletki, ma piękne odcienie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. a ja rzadko używam cieni... na mojej powiece i tak ich nie widać ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może przez to, że nie używasz bazy pod cienie ?

      Usuń
  7. Wiele dziewczyn poleca paletki Sleeka, warto poszukać jakiś recenzji. Ale z tego co sama słyszałam (bo akurat nie posiadam tych cieni) są całkiem niezłe ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oglądałam na YT różne filmiki na ten temat i tak jak piszesz dużo dziewczyn poleca ta paletkę ;)

      Usuń

***Thanks for comments ;* I won't accept comments, which insult me.***

$("img[src='http://img1.blogblog.com/img/anon36.png']") .attr('src', 'http://dodatki.blogowicz.info/news/nimgs/garfarms.gif') .ssyby('blank')