za mały jest świat


Dzisiaj wstęp muzyczny. Przyznam się, że dopiero dzisiaj się wkręciłam w tą piosenkę. Wcześniej podobała mi się, ale nie słuchałam jej cały czas. Tylko wtedy gdy usłyszałam ją w radiu. Ogólnie cały dzień minął bardzo szybko. Niby to samo co co dzień od jakiegoś czas, ale mam wrażenie jakby dużo rzeczy się zmieniało. Zobaczymy jak to będzie dalej. Jestem niesamowicie szczęśliwa, ponieważ dzisiaj dostałam przesyłkę, na którą niesamowicie wyczekiwałam. Mianowicie mam już w swojej szafie przecudne sandałki na słupku oraz troszkę biżuterii. Czekam jeszcze na spódniczki, ale mam nadzieję, że już w poniedziałek będą u mnie ;)
A Wam jak minął dzisiejszy dzień? Jakiej muzyki lubicie słuchać? Piszcie o wszystkim w komentarzach :) Czekam! ;)

A oto jak wyglądają buty ;)





4 komentarze:

***Thanks for comments ;* I won't accept comments, which insult me.***

$("img[src='http://img1.blogblog.com/img/anon36.png']") .attr('src', 'http://dodatki.blogowicz.info/news/nimgs/garfarms.gif') .ssyby('blank')