...

Dzisiaj ponownie strój dnia ze skórzana spódniczką. Przyznam się, że od chwili kiedy je dostałam bardzo polubiłam chodzenie w spódniczkach. Nigdy nie miałam z tym jakiś problemów, ale teraz to jeszcze chętniej po nie sięgam. Najlepsze w tym wszystkim jest to, że gdy zobaczyłam właśnie tą skórzaną spódniczkę powiedziałam : NIeeee! Sprzedaję ją. Nie pasuje do mnie, nie podoba mi się. Parę dni pochodziłam w tym przekonaniu aż któregoś dnia założyłam ją na spokojnie i przemyślałam wszystko. Jak na obecną chwilę jest to moja ulubiona spódniczka. 
Ja w tej chwili żegnam się z Wami, ale zapraszam do komentowania ;) Napiszcie, co sądzicie o tym zestawieniu?
Buziaki :**









16 komentarzy:

  1. Świetnie zgrana całość :*
    U nas nowość, zapraszamy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam podobną spódnicę, muszę jeszcze dobyć łańcuch! :)

    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie, może zaobserwujesz:) http://spiked-soul.blogspot.com/
    Dziękuję!
    Pozdrawiam i życzę miłego dnia! ♥
    Elwira

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne połączenie bluzeczki i spódniczki! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam połączenie koronki ze skórzanymi ciuchami. Idealnie <3 Sama szukam dla siebie odpowiedniej skórzanej spódniczki :)
    http://largeluggage.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poszukaj na allegro. Tam można znaleźć fajne spódniczki ;)

      Usuń
  5. Spódniczka fajna , ale moim zdaniem ona za bardzo cie poszerza i wydajesz sie ogromna . Uważam ze ona nie jest na twoją figurę ;D Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za szczerą opinię. Bardzo sobie cenię tego typu krytykę :) Wiesz, dostrzegłam, że ta spódniczka troszkę działa na moją figurę w sposób niekorzystny, ale myślałam, że to tylko mój wymysł. Teraz postaram się coś z tym zrobić ;) Dziękuję za opinię :)również pozdrawiam :)

      Usuń
  6. do neiktórych rzeczy trzeba się przekonać ;-)

    OdpowiedzUsuń

***Thanks for comments ;* I won't accept comments, which insult me.***

$("img[src='http://img1.blogblog.com/img/anon36.png']") .attr('src', 'http://dodatki.blogowicz.info/news/nimgs/garfarms.gif') .ssyby('blank')