catrice cosmetics

Już od kilku dni testuje nowy podkład. Jest to Catrice Photo Finish Liquid Foundation 18h. Dlaczego własnie na niego się zdecydowałam? Oglądając filmik jednej z moich ulubionych Youtuberek zauważyłam właśnie jego. Dziewczyna mówiła o nim wiele dobrych rzeczy. Na kanale został zamieszczony również "test na żywo" przez co można jeszcze bardziej uwiarygodnić przedstawione  zdanie. Mam bardzo duże do niej zaufanie dlatego postanowiłam sprawdzi jak będzie sprawował się u mnie. Drugim powodem, dla którego zdecydowałam się zainwestować w ten podkład jest fakt iż chciałam odstawić (przynajmniej na jakiś czas) Revlon Colorsaty. Dalej jestem z niego zadowolona, ale chciałam poszukać czegoś kryjącego, ale nie tak ciężkiego. Doskonale zdaję sobie sprawę z tego iż podkład bardzo dobrze kryjący nie będzie lekki. Jednakże chciałam przetestować coś, co będzie się fajnie wtapiać w skórę przez co efekt będzie naturalniejszy. Chciałabym zaznaczyć, że nie jest to recenzja a tym bardziej "test na żywo". Dzisiaj pokazuję Wam podkład, który aktualnie stosuję. Jak na razie jestem z niego zadowolona. Jeżeli chcecie, to mogę przygotować dla Was "test na żywo". 
Buziaki ;** paaa :)






8 komentarzy:

  1. czeeeemu zostawiłaś revlon?
    mój ulubiony <3

    ta, co niby komentować nie może :D
    I.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odstawiłam na razie Revlon, ponieważ jest to ciężki podkład. Chciałam poszukać czegoś co by również kryło, ale nie było takim obciążeniem dla skóry. Przy tam podkładzie wydaje mi się, że twarz wygląda naturalniej. Natomiast przy Revlonie dużo bardziej widać, że jest nałożone coś na skórę. Przynajmniej ja mam takie odczucie :)
      Komentować zawsze można :D Wystarczy wybrać odpowiedni profil :D

      Usuń
    2. Faktycznie, jest dobrze kryjacy, ale wydaje mi sie ze wszystko to kwestia ilosci i nalozenia:) najwiekszy plus: jest bardzo trwaly i spokojnie wytrzyma te 8h w szkole;) ja koncze 3. buteleczke i nie narzekam:D

      I.

      Usuń
    3. Masz racje. Bardzo dużą rolę gra kwestia nałożenia produktu oraz jego ilość. Jak na razie jestem bardzo zadowolona z Catrice i nie nastawiam się na jakiekolwiek zmiany :)

      Usuń
  2. Moim ulubionym jest Clinique, ma doskonałe krycie, tych, które wymieniłyście jeszcze nie próbowałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, kiedyś zastanawiałam się nad jego zakupem, ale bardzo się wahałam i odpuściłam sobie. Byc może kiedyś go przetestuję :)

      Usuń
  3. Świetny blog :D Obserwuję ;)
    http://martha110895.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

***Thanks for comments ;* I won't accept comments, which insult me.***

$("img[src='http://img1.blogblog.com/img/anon36.png']") .attr('src', 'http://dodatki.blogowicz.info/news/nimgs/garfarms.gif') .ssyby('blank')