haul zakupowy

Dzisiaj tak jak pisałam w ostatnim poście haul zakupowy z ostatnich kilku dni. Jestem wyjątkowo bardzo zadowolona z zakupu wszystkich rzeczy. Jakoś tak fajnie się ułożyło, że wszystko w domu tak samo pasuje jak w sklepie. Dobra nie przedłużając przechodzę do części głównej dzisiejszej notki. 



A oto przepiękna sukienka z Atmosphere. Ten kolor po prostu poezja. Krój również bardzo fajny, leży na prawdę dobrze :) Wszystko pięknie, ładnie w dodatku kupiłam ją za 11zł w second hand'zie. Kiedy ja zobaczyłam, to bez wahania stwierdziłam : BIORĘ! Wygląda jak nowa.




Kolejną rzeczą a właściwie rzeczami jakie kupiłam, to 2 bokserki z New Look'a. Są takie same, różnią się tylko i wyłącznie kolorem. Zapłaciłam 4,40 za sztukę. 
ps. Bluzka nr 1 oryginalnie jest burgundowa. Światło sprawiło przekłamanie kolorów.






A teraz coś dla głowy, czyli opaski. Kupiłam je w Glitterze na przecenie. Obniżka cen super, ponieważ wszystkie artykuły do włosów były w cenie 5zł. Tak więc nie trudząc się w obliczeniach zapłaciłam za nie 15zł. Cena na prawdę super, bo tak na prawdę mam przecież 5 opasek. Okazja niesamowita, ceny oryginalne znajdziecie na metkach, które są na zdjęciach. 



A na koniec rajstopy z Centro. Jak sami jesteście w stanie zauważyć kosztowały 3zł sztuka. Cena bardzo fajna tym bardziej, ze wcześniej kosztowały 17-20zł. tak więc różnica jest bardzo duża. Kolory oraz wzory bardzo mi się spodobały dlatego też je kupiłam :)

Na dzisiaj to już wszystko :) Napiszcie czy Wam udało się coś ostatnio wyhaczyć :)
Buziaki :*** Paaa ;)


6 komentarzy:

  1. gdzie kupujesz takie tanie ciuchy a w dodatku takie ładne ? ; ) miejscowość i ulica jakbys mogła , a tak w ogóle to naprawde ładna sukieneczka ; )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ubrania są z sh, który jest w Lubinie w domu towarowym na pierwszym piętrze. Jego nazwa, to WERONA, coś w tym stylu, a ulica bodajże KOpernika 17. Opaski są z Glittera, a rajstopy z Centro :)

      Usuń

***Thanks for comments ;* I won't accept comments, which insult me.***

$("img[src='http://img1.blogblog.com/img/anon36.png']") .attr('src', 'http://dodatki.blogowicz.info/news/nimgs/garfarms.gif') .ssyby('blank')