kilka słów

Dobiega końca pierwszy tydzień września. Jak go oceniam? Zaczęła się szkoła tak więc przybyło obowiązków. Muszę zmienić tryb życia, ponieważ jeszcze gdzieś tam jest ten zapach wakacji. Przez co takie dość lajtowe podejście do niektórych rzeczy, m. in. odrabianie zadań domowych. Myślę  że już się niejako przestawiłam się na tryb : "teraz szkoła". Oczywiście nie jest łatwo, ale nie ma się czemu dziwić.
Jak mi minął pierwszy tydzień szkoły ? Przyznam się, że nawet nieźle. Właśnie mam otwartą książkę z matematyki i w tak zwanym między czasie rozwiązuje zadania. Wiem, że dla niektórych może się taki sposób nauki wydać dziwny, ale matematyka (przynajmniej dla mnie) jest takim przedmiotem, że potrzebuję co jakąś chwilę przerwę. W kolejce czeka jeszcze niemiecki. Na szczęście zadanie jakie miałam, a był to opis wakacji (wyjątkowo lubię niemiecką nazwę meine Sommerferien :D) pozostała jeszcze nauka opowiadania o nich. Co tam jeszcze ciekawego się u mnie działo? Aaaa, dostałam super książkę w prawdzie jeszcze jej nie przeczytałam, ale początek tak mnie zainteresował, że postaram się dotrzeć do samego końca. Tytuł książki, która mnie zaciekawiła to "Nieznajoma" autorstwa Pameli Schoenewaldt. Na okładce widnieje napis : Debiut poruszający serce. Jestem dopiero po kilku stronach, ale myślę, że te słowa się spełnią. Aktualnie napełniam się  energią na przyszły tydzień. W ogóle już od jakiegoś czasu po głowie chodziły mi słowa : Macarena, macarena, baila, baila, ella, 
ella, macarena, macarena all night long. Przez dłuższy czas myślałam (tak ja geniusz),
że takiej piosenki w ogóle nie ma, a tekst sobie zwyczajnie wymyśliłam. Sprawdzając rano Facebook'a wyświetlił mi się link to piosenki o tytule właśnie Macarena. Nie zastanawiając się ani chwili kliknęłam. Jak się szybko okazało piosenka z tymi właśnie słowami istnieje i ma się dobrze :D Tak więc jestem szczęśliwa z tego faktu :D Ogólnie jestem zadowolona z mijającego juz tygodnia. A Wy jakie macie odczucia? Napiszcie o tym w komentarzach :)
Trzymajcie się :) Buziaki :**

Rzeczy, o których piszę :)   




8 komentarzy:

  1. Macarena, macarena, baila, baila, ella,
    ella fajna nutka :D

    OdpowiedzUsuń
  2. ach, ja też już powoli nastawiam się na uczelnię...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. masz jeszcze 3 tygodnie wakacji, to czasu duuużo na przestawieni trybu :)

      Usuń
  3. Książka wydaje się być bardzo interesująca, wrzucam na moją książkową listę :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. początek jest bardzo interesujący, zobaczymy jak będzie dalej

      Usuń

***Thanks for comments ;* I won't accept comments, which insult me.***

$("img[src='http://img1.blogblog.com/img/anon36.png']") .attr('src', 'http://dodatki.blogowicz.info/news/nimgs/garfarms.gif') .ssyby('blank')