ostatnie dni

Mamy piątek, w prawdzie jest dopiero 00:12, ale już piąteczek. Początek weekendu już niedługo. Tak więc podsumowanie szkolnego tygodnia można zacząć. Jak już pewnie wiecie albo i nie jestem w 3 klasie liceum. Klasa maturalna, czyli przygotowanie do sprawdzianu z całego szkolnego życia. Czy obawiam się matury? Myślę, że jak każdy, ale bardzo dużo zależy od przygotowania do niej. Jak na razie mam za sobą na fakultety tylko z biologii i geografii, nie licząc te z matematyki, które są obowiązkowe. Już od przyszłego tygodnia dojdzie polski i WOS. Mam nadzieję, że te zajęcia pomogą mi w przygotowaniu do egzaminu. Jeżeli chodzi o materiały, z których będę korzystać, to z pewnością będą to repetytoria, zeszyty przedmiotowe oraz podręczniki. Czeka mnie dużo pracy, ale wierze w to, że dam radę :) Jak na razie pozytywnie nastawia mnie do nauki zdobywanie pozytywnych ocen, to bardzo dużo daje. Właśnie jakieś pół godziny temu rozwiązałam maturkę z biologii na poziomie podstawowym i nie wyszła źle. Jak na podejście typowo bez przygotowania, to nie było źle, ale nie można się tym tak zachwycać, ponieważ zapał do nauki będzie mniejszy :)


W środę miałam okazje pojechać do Wrocławia na salon maturzystów na Politechnice Wrocławskiej. Bardzo ciekawe wyjście, wzięłam ulotki, gazetki z wszystkich kierunków, które mnie interesują. Ogólnie, to mam już jeden kierunek, w którym chciałabym się dalej kształcić. Nareszcie coś pod pasowało mi w 100% :D Na prawdę bardzo polecam uczestniczeniu w tego typu spotkaniach. Można się dużo dowiedzieć ciekawych rzeczy. Ogólnie dość ciężki tydzień. Pewnie odczuwam takie wrażenie głównie poprzez wczesne pobudki, które są spowodowane fakultetami. Jak na razie nie jest najgorzej :)
Na dzisiaj to już wszystko :) Serdecznie zapraszam do komentowania :)
Buziaki :**

10 komentarzy:

  1. Jaki kierunek studiów ? ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. super post:)

    http://freshisyummy.blogspot.com/2013/09/hothouse.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Jesteś bardzo ładna :) Życzę powodzenia, ja jestem w drugiej klasie technikum, więc do matury jeszcze trochę mi na szczęście zostało. Choć w tym roku mam pierwszy egzamin zawodowy, więc i tak będę się musiała przyłożyć do nauki :)
    Mam do oddania voucher do sklepu Answear.com, więcej u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. życzę Ci powodzenia na egzaminie :)

      Usuń
  4. bardzo ladne zdjecie ; > pozdrawiam !!

    OdpowiedzUsuń
  5. Studia we Wrocławiuuuu :) To jak ja! Chyba... bo w dalszym ciągu nie jestem zdecydowana ..
    Śliczne zdjęcie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dopiero niedawno zdecydowałam się na terapie zajęciową. Wiedziałam, że studia we Wrocławiu, ale nie wiedziałam jaki kierunek ;) Teraz na szczęście już wiem :)Mam nadzieję, że Ty również na coś się zdecydujesz :)

      Usuń

***Thanks for comments ;* I won't accept comments, which insult me.***

$("img[src='http://img1.blogblog.com/img/anon36.png']") .attr('src', 'http://dodatki.blogowicz.info/news/nimgs/garfarms.gif') .ssyby('blank')