party make-up

Witajcie! Dzisiaj przychodzę do Was z makijażem, który miałam wczoraj na urodzinach u koleżanki. Makijaż bardzo prosty. Wreszcie nauczyłam się robić kreski :D Jest to dla mnie ogromny sukces, ale uczę się dalej by było one jeszcze lepsze :) 
Zastanawiałam się nad utworzeniem takiej małej serii wpisów na temat wszystkich moich kosmetyków. Pokazałabym Wam, to czego aktualnie używam, polecam oraz pozostałą część mojej kosmetyczki. Jestem bardzo ciekawa, co o tym pomyśle sądzicie. Napiszcie na dole w komentarzach czy jesteście zainteresowani tego typu wpisami :)

A teraz zapraszam Was do oglądania zdjęć :)





Do wykonania makijażu użyłam :
krem - AVON Solutions Beautiful Hydration, spf 20
podkład - Catrice PHOTO FINISH 010
puder - FEATHER FINISH 06
cienie do brwi - e.l.f Eyebrow Kit, MANHATTAN Profesional Eyebrow Kit
korektor do stylizacji brwi -  DELIA ONYX Eyebrows Gel Corector
cień do oczu - Sleek MakeUp, paletka Oh So Special, cień BROW
eyeliner - Miss Sporty Fabulous Glam Liquid Eye Liner
szminka - AVON, odcień Knock out Pink 
bronzer - e.l.f. Warm Bronzer
korektor - Bell Perfect Cover
tusz do rzęs - Essence Multi Action Waterproof Mascara


22 komentarze:

  1. jak dla mnie to za słabo malujesz rzesy widac ich szarość nie podoba mi się

    OdpowiedzUsuń
  2. nie jest żle , jest nie chcę abyś mnie źle zrozumiała jest delikatnie,a ale gdybyś coś wymyśliła z mocniejszym podkreśleniem oczu a usta zaostawiła w spokoju, że tak się wyrażę to dla mnie efekt byłby zniewalający ; ) jesli chodzi o makijaż na urodziny, bo ten jest w sam raz do szkoły ; ) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiem o co Ci chodzi :) dopiero zaczynam przygodę z makijażem, ale dziękuje za cenną wskazówkę :) ja również pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Kresek prawie nie widać tylko ogonek. Dla mnie słaby wpis.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moim zamierzeniem była delikatna kreska :) ok, rozumiem :)

      Usuń
  4. strasznie widać, że tak powiem "tapete". wiesz o co mi chodzi??
    Ogólnie ładnie, tylko zrobilabym mocniejszą kreskę eye-linerem.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, tak wiem o co Ci chodzi :) dzięki za niezłą sugestię :)

      Usuń
  5. Dla mnie też to są słabe kreski, ładne, ale niewidoczne, takie nie jest sztuka zrobić. ćwicz dalej, w końcu się powinno udać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zrobienie tych kresek sprawiło mi radość, ponieważ wcześniej jakiekolwiek kreski nie wychodziły tak jak trzeba. Trening czyni mistrza i przy tym pozostaję.

      Usuń
  6. Według mnie pasuje Ci ten makijaż :) Usta mają przyjemny kolor, pod kolor bluzki! A kreska jest delikatna. Lepiej mniej niż za dużo.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję za tak ciepłe słowa :) jestem tego samego zdania :) lepiej mieć mniej niż za dużo :)

      Usuń
  7. Bardzo ładny makijaż :) Podoba mi się odcień szminki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ale masz ładną buzię! slicznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bez przesady, po prostu lepszy dzień :) ale dziękuje :)

      Usuń
  9. Cudowny makijaż :) jesteś prześliczna! :)

    thisisredfox.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to dopiero początki :)ale dziękuje za ciepłe słowa ;)

      Usuń
  10. kreski są eleganckie, delikatnie dodają pazura, dobry wybór!

    OdpowiedzUsuń
  11. koszmarne brwi.
    musisz wymyśleć coś innego, może troche inny kolor, może popracuj nad łukiem, bo brwi to ważna rzecz
    mogłyby dodać ci więcej charakteru

    OdpowiedzUsuń

***Thanks for comments ;* I won't accept comments, which insult me.***

$("img[src='http://img1.blogblog.com/img/anon36.png']") .attr('src', 'http://dodatki.blogowicz.info/news/nimgs/garfarms.gif') .ssyby('blank')