Płaszcze idealne na jesień!

Piękna, złota jesień, to coś o czym teraz marzę. Spoglądając przez okno zastanawiam się dlaczego ta pora roku musi być tak brzydka. Mam nadzieję, że to tylko taki niefortunny początek, bo jeżeli taki stan rzeczy się utrzyma, to chandra murowana. 
Nie można na to pozwolić! Dlatego też warto pozytywnie nastawić się choćby samymi ubraniami ;) Sama już od jakiegoś czasu rozglądam się za jakaś kurteczką na tegoroczną jesień. Widziałam parę interesujących mnie obiektów, ale jeszcze się nad nimi zastanawiam. Dzisiaj chciałabym Wam pokazać parę rzeczy, które wpadły mi w oko.
Ja osobiście wolę płaszcze z tego względu, że są dłuższe. Chociaż kiedy kurtka jest wystarczająco długa, to wybieram kurtkę.
 Napiszcie, co wolicie nosić kurtki czy też płaszcze.
Buziaki :*** 


Bershka, cena : 259zł


Bershka, cena : 239zł

Bershka, cena: 259zł

Bershka, cena : 199zł

Bershka, cena : 239zł

Bershka, cena: 299zł

Bershka, cena: 299zł

Bershka, cena: 299zł

Bershka, cena : 329zł

H&M, cena : 279zł


H&M, cena : 299zł


H&M, cena : 199zł

















4 komentarze:

  1. Ciepłe płaszcze albo kurtki parki <3
    Najbardziej podoba mi się ta na 3 zdjęciu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. parki <3 coś niesamowitego! zastanawiam się nad jej zakupem :)

      Usuń
  2. Drugi i ostatni swietny!:)

    OdpowiedzUsuń

***Thanks for comments ;* I won't accept comments, which insult me.***

$("img[src='http://img1.blogblog.com/img/anon36.png']") .attr('src', 'http://dodatki.blogowicz.info/news/nimgs/garfarms.gif') .ssyby('blank')