Tag : szkolny czas

Witajcie! Dzisiaj ponownie przychodzę do Was z TAG'iem. W związku z tym, że szkoła się zaczęła, to tematyka myślę, że jest trafiona :) Pytań jest niedużo tak więc myślę, że Was nie zanudzę :) Piszcie, co o tego typu wpisach sądzicie :)
Buziaki :**


A oto pytania: 
1. O której wstajesz do szkoły?
Do szkoły wstaję o godzinie 5:45.
2.Ulubiony nauczyciel ?

Nie obrażając nikogo, ale myślę, że jest to pani z angielskiego. 
3.Z jakiego przedmiotu jesteś najlepszy?
Nie uważam się za jakiegoś geniusza z żadnego przedmiotu. Są przedmioty z którymi sobie lepiej radzę i myślę, że można do tego zaliczyć WOS. Bardzo lubię się z tego przedmiotu uczyć. 
4.Czy masz w szkole klasie grupę bliskich Ci osób czy raczej zadajesz się z każdym?
Mam w swojej klasie osoby, które są mi bliskie. Jak w każdej klasie , a przynajmniej w większości tak i w mojej są grupki.
5. Plecak, torebka czy tornister ?
Aktualnie torebka, ale w podstawówce i gimnazjum był plecak.
6. Czy malujesz się do szkoły?
Maluję się każdego dnia, gdy idę do szkoły.
7.Do szkoły spodnie,spódnice czy sukienki ?
Tutaj, to bardzo różnie, ponieważ ostatnio bardzo polubiłam spódniczki. Myślę, że wszystko po troszkę.
8.Czy nosisz dodatki do szkoły (bransoletki itd) ?
Tak, bardzo lubię takie rzeczy. Choć dzisiaj zapomniałam zabrać zegarek, który był na biurku przyszykowany.
9.Czy w zeszłym roku szkolnym miałaś czerwony pasek?
Nie, uważam, że teraz w szkole średniej warto zwrócić szczególną uwagę na przedmioty, które będą bardzo potrzebne na maturze oraz te które przydadzą nam się w życiu.
10.Czy jesz w szkole 2 śniadanie?
Tak, codziennie staram się coś mieć z sobą.
11.Przedmiot, z którego uważasz, że jesteś słaba , źle Ci z nim idzie?
Mam problemy z matematyką, ale tutaj jest to kwestia nauczyciela, ponieważ chodząc na korepetycje nie miałam problemów z rozwiązywaniem zadań. Jeżeli takowe się pojawiały, to szybko zostały wyjaśniane. Natomiast w szkole, na lekcji nie jest już tak jak na korepetycjach. 
12.Do szkoły chodzisz pieszo czy jeździsz autobusem,taxi,samochodem?
Od kiedy pamiętam jeżdżę do szkoły autobusem :)
13.Zmieniasz buty w szkole?
Nie :)
14.Czy lubisz ćwiczyć na wf w szkole?
Mam zwolnienie z wf'u. W  gimnazjum lubiłam ten przedmiot.
15.Czy w wakacje tęsknisz za szkołą?
Nieee, zdecydowanie nie. Wakacje, to odpoczynek, a szkoła nie należy do tej części. 


Mam nadzieję, że wpis wam się spodobał ;) Do następnego :) Paaa ;)

6 komentarzy:

  1. Te pytania to sama wymyślasz czy jak ? : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, pytania zostały skopiowane od Zmianoholiczki z YT.

      Usuń
  2. fajny tag, ja tez lubiłam swoją nauczycielkę z angielskiego:P

    OdpowiedzUsuń

***Thanks for comments ;* I won't accept comments, which insult me.***

$("img[src='http://img1.blogblog.com/img/anon36.png']") .attr('src', 'http://dodatki.blogowicz.info/news/nimgs/garfarms.gif') .ssyby('blank')