Trendy na jesień 2013 - barok

Sezon jesień/zima już się powoli zaczyna. Czy jestem z tego faktu zadowolona? Jeszcze jesień przeżyję, ale zimy nie lubię. Powód jest prosty: jestem strasznym zmarźluchem. Potrafię się na prawdę ciepło ubrać, ale mi i tak będzie zimno. Duży udział ma w tym słabe krążenie krwi, ale nie wnikajmy już w to bardziej. Tak więc z nadchodzącej jesieni i zimy się nie ciesze, ale jak na chwilę obecną nie jestem w stanie zmienić kolejności pór roku. Dlatego tez warto jest się zainteresować, co znane wszystkim sieciówki mają nam do zaproponowania. Nie będą, to wszystkie sieciówki, ale tak 2-3 na początek myślę, że wystarczą. Napiszcie, co myślicie o tych rzeczach.

Na pierwszy ogień idą kolczyki z Glitter'a. Cena ich, to 49,90zł. 
Czy kupiłabym je?  Nie, ponieważ aktualnie są za drogie. Poczekam na przecenę. Jakoś nie jara mnie wydawanie 50zł na kolczyki, które nie założę do wszystkiego. 


Poniżej mamy bransoletkę z Top Secret. Bardzo fajna, dodająca z pewnością charakteru. Kosztuje 29,90zł
Czy kupiłabym ją? Tutaj zastanawiałabym się bardzo poważnie, ale tak jak w przypadku powyżej, gdy będzie na przecenie. Nie jest to rzecz niezbędna tak więc nie śpieszy mi się do jej zakupu.  
Ponownie Top Sectet. Tym razem bardzo ładne buty. Wzór na ich czubku jest cudowny! Kosztują 59,90zł.
Czy kupiłabym je? Tak, 60zł to dobra cena za buty. W dodatku w razie jakiś problemów jest gwarancja. Można jest wyeksponować na wiele sposobów. Jeżeli chodzi o dobór ubrań, to założyłabym je praktycznie do wszystkiego. Chociaż prawdę mówiąc  to tego typu obuwie na jesień nie bardzo. 

Kolejna bransoletka z TS. Tym razem kosztuje 24,90zł. Podoba mi się jej wzór i wykonanie. Coś na prawdę ciekawego.
Czy kupiłabym ją? W sumie nie wiem. Zastanawiam się z czym mogłabym ją skomponować. Ma w sobie "to coś", ale czy aż na tyle by ją zakupić  Mam tutaj co do tego wielkie wątpliwości. 
 
Cudowny naszyjnik z Glitter'a za 59,90zł. Przykuł moją uwagę rozmiarem. Wydaje się być duży. Byłaby to dla mnie nowość, ponieważ przyzwyczajona jestem do biżuterii o mniejszych rozmiarach. Jednakże mogłabym spróbować i kupić go. 
Czy kupiłabym go? Tak, ale jest małe "ale" nie w oryginalnej cenie, ponieważ aż tak zafascynowana nim nie jestem by wydać na niego 60zł.
Kiedy ją zobaczyłam zaczęłam piszczeć! Cudo! Czegoś takiego właśnie szukam, ale Zalando Collection czy 269zł, to nie lekka przesada? 
Czy kupiłabym? Tak, ale za dużo mniejsze pieniądze.

Nie wiem czy tylko moje jest takie zdanie, ale większość tych rzeczy jest zwyczajnie za droga. Zostałam nauczona by dobrze przemyśleć swoje wydatki. Dlatego też pewnie z tego powodu byłoby mi zwyczajnie szkoda wydać tyle pieniędzy na kilka rzeczy. Nie twierdząc oczywiście, że te rzeczy są brzydkie. Są rzeczy, które warte są zakupu od razu gdy się pojawią w sklepie. Jednakże nie wszystkie. Tak jak już wcześniej napisałam przedstawcie mi Wasze zdanie na ten temat.  

PS. 
Chcielibyście w najbliższym czasie HAUL?




5 komentarzy:

  1. Wszystko mi się podoba! Oczywiście, czekam na Haul! :) Uwielbiam takie posty!

    pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ok, w takim razie zabieram się za przyszykowanie wpisu :)

      Usuń
    2. jeżeli chcesz być na bieżąco z tym, co dzieje się na moim blogu, dołącz do moich obserwatorów :)

      Usuń
  2. świetne rzeczy podoba mi się taki styl:)obserwuję i zapraszam na mój blog w wolnej chwili http://myloovelyfun.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

***Thanks for comments ;* I won't accept comments, which insult me.***

$("img[src='http://img1.blogblog.com/img/anon36.png']") .attr('src', 'http://dodatki.blogowicz.info/news/nimgs/garfarms.gif') .ssyby('blank')