HAUL

Długi czas nie robiłam HAUL dlatego postanowiłam pokazać Wam rzeczy, które ostatnio kupiłam. Nie jest tego mega dużo, ponieważ są to zakupy z ostatnich 2-3 tygodni. Jednakże zapraszam do dalszej części ;)



Tak więc zaczynajmy :)



 Na początek mój pierwszy róż do policzków. Wcześniej zawsze mi się kojarzył z takimi porcelanowymi lalami. Bez urazy oczywiście. To był główny powód, dla którego wcześniej nie zakupiłam tego typu kosmetyku. Oczywiście teraz wiem, że wszystko zależy od odcieniu jaki posiada produkt i ilości jego nałożenia  Mam nadzieję, że teraz moje zdanie na temat tego typu kosmetyków się zmieni. Cena  8,79zł

 

Kolejną rzeczą jest serum na zniszczone końcówki. Bardzo fajny produkt. Włosy są takie delikatniejsze, dużo łatwiej się je rozczesuje. Godny polecenia. Jak widzicie mam już połowę buteleczki i z pewnością zakupie następną. Cena katalogowa, to 12zł/30ml.


A teraz coś do ust. Szminki pochodzą z firmy Avon.
1. COLOR TREND Linoness 9,99zł
2. Knock out Pink 12,99zł
3. Ripe Papaya 12,99zł

Bardzo fajne szminki. Jeżeli chcecie abym powiedziała o nich coś więcej, to piszcie na dole.


Krem, który uwielbiam za jego nieziemski zapach. Zapach migdałów i trufli *.* Po prostu poezja. Nie wiem gdzie można go kupić  ponieważ dostałam go, ale jak wiedzie gdzie jest dostępny, to dajcie znać :) 


Lakier za 3zł, kupiony w sklepie typu "wszystko po 5, 99zł"



A na koniec mój nowy tusz z Rimmela. Kupiłam go dzisiaj za 19,99zł. Był na promocji z bodajże 39zł. Tak więc cena na prawdę bardzo dobra. Dostepny jest w Rossmannie. Nie wiem jeszcze jak się spisuje, ale w najbliższym czasie będę go testować. Więcej słów w najbliższym czasie.  

Dziękuje za obecność i zapraszam do komentowania :)




4 komentarze:

  1. krem znajdziesz w sephorze ;) dodatkowo sa płyny do kąpieli

    OdpowiedzUsuń
  2. najlepszy tusz jaki może być - Meybelline Rocket Volume, polecam!

    OdpowiedzUsuń
  3. kiedy wykończę wszystkie tusze, to pomyśle nad Meybelline Rocket Volume :)

    OdpowiedzUsuń

***Thanks for comments ;* I won't accept comments, which insult me.***

$("img[src='http://img1.blogblog.com/img/anon36.png']") .attr('src', 'http://dodatki.blogowicz.info/news/nimgs/garfarms.gif') .ssyby('blank')