loose day

Sobotni wieczór mija spokojnie.To jest to czego dzisiaj potrzebowałam.Nie wiem czy pisałam Wam o tym, ale jestem totalną romantyczką. Wszelkiego typu komedie romantyczne, ogólnie książki, filmy, piosenki tego typu, to coś co kocham. 


Jestem w stanie płakać przez cały film tylko i wyłącznie dlatego, że przykładowo od początku historia jest smutna. Możecie pomyśleć, że na każdym filmie płaczę, ale to nie prawda.Fakt, moja wrażliwość jest na dość wysokim poziomie, ale oczywiście bez przesady. Da się ze mną chodzić do kina czy oglądać film w domu :D Jak już o filmach mowa, to uwielbiam również filmy akcji (tj. "Iron Man", "Szybko i wściekle", "X-Men"), przygodowe (tj. "Piraci z Karaibów" wszystkie części, "Sherlock Holmes- Gra cieni", "Władca Pierścieni"). Mogę oglądać wszystko oprócz thillerów. Jakoś nie przypadły mi do gustu. Jedyny thiller, który przypadł mi do gustu, to ten w wykonaniu MIchaela Jacksona :D


Ostatnio zaniedbałam bloga. Nie była to celowa zagrywka. Wszystko wynika z mniejszej ilości czasu jaką mogę tutaj poświecić. Nie czuję się z tym najlepiej, ponieważ doskonale wiem Iż nie jest, to najlepsze dla bloga. Systematyczność oraz oczywiście jakość dodawanych wpisów przyciąga nowych czytelników oraz upewnia w przekonaniu "starszych" czytelników o byciu ze mną. Nie chcę składać obietnic, ze od jutra się, to zmieni. Z racji tego, że wiem doskonale jak u mnie z czasem. Chciałabym z pewnością częściej tu bywać i mniemy nadzieję, że się to uda :) Ciekawa jestem jakiego typu wpisy chcielibyście zobaczyć na moi  blogu. Piszcie śmiało, każda propozycja będzie przeze mnie przemyślana :) 
A teraz żegnam się z Wami, paa :**


2 komentarze:

***Thanks for comments ;* I won't accept comments, which insult me.***

$("img[src='http://img1.blogblog.com/img/anon36.png']") .attr('src', 'http://dodatki.blogowicz.info/news/nimgs/garfarms.gif') .ssyby('blank')