motywująco

Choroby ciąg dalszy niestety, ale pociesza mnie fakt iż pomimo gorączki i ogólnie fatalnego samopoczucia, to ZDAŁAM! egzamin praktyczny na kategorię B. Myślałam, że nie dam rady, ale udało się. Nie piszę tego aby się pochwalić, ale po to aby Wam powiedzieć  że WARTO! walczyć o swoje marzenia, zdobywać postawione cele. Nie zawsze jest łatwo, czasami nawet jest bardzo trudno, ale warto próbować. Chwila kiedy egzaminator wręcza Wam kartkę z wynikiem POZYTYWNY jest warta wszystkich wcześniejszych stresów. Nie można się poddawać, ponieważ jeżeli jesteśmy w czymś dobrzy, radzimy sobie z tym, to warto do tego dążyć. 
Ja lecę do książek i zostawiam Was z kilkoma zdjęciami z mojego dzieciństwa :)
Buziaki :**

A teraz sprawdzamy czy woda jest mokra :D



Moda na paski już w latach 90 miała moje branie :D

A na koniec uśmiech do kamery :D 



4 komentarze:

***Thanks for comments ;* I won't accept comments, which insult me.***

$("img[src='http://img1.blogblog.com/img/anon36.png']") .attr('src', 'http://dodatki.blogowicz.info/news/nimgs/garfarms.gif') .ssyby('blank')