Avon, Serum na zniszczone końcówki - recenzja

 Dzisiaj parę słów na temat produktu, który uwielbiam. Jest zbawieniem dla moich włosów. Mowa o serum na zniszczone końcówki z firmy AVON.

Zalety:
+cena
+zapach
+skuteczność
+wydajność
+dobrze nawilża
+włosy są po nim błyszczące i miękkie
+nie przetłuszcza ich

Wady:
-brak
Chociaż można by było uzna alkohol w składzie, ale nie zauważyłam pogorszenia sie stanu moich włosów. 

 Skład: Cyclopentasiloxane, Cyclomethicone, Alcohol Denat., Dimethicone, Phenoxyethanol, Ethylhexyl Methoxycinnamate, Parfum,Benzophenone-2, Panthenol, Phytantriol, Aqua, Propylene Glycol, Creatine, Laminaria Digitata Extract, Pelvetia Canaliculata Extract, Methylparaben, Propylparaben, Hexyl Cinnamal, Limonene, Butylphenyl Methylpropional, Linalool, Coumarin, Hydroxycitronellal, Amyl Cinnamal, Alpha-Isomethyl Ionone, Geraniol, Hydroxyisohexyl 3-Cyclohexene Carboxaldehyde

Posiada oleistą konsystencje. Cena, to ok. 17zł. Jestem niesamowicie zadowolona z tego produktu. To w jakim stanie były moje włosy, a są teraz, to jest niesamowite. Genialny produkt, polecam! 

W razie jakichkolwiek pytań, to piszcie na dole w komentarzach :) Jeżeli jesteś zainteresowana zakupem, to napisz TUTAJ :)
 

Jestem również na: 




2 komentarze:

  1. ja jakoś nie lubię produktów z avonu :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja osobiście jestem z nich bardzo zadowolona :)

      Usuń

***Thanks for comments ;* I won't accept comments, which insult me.***

$("img[src='http://img1.blogblog.com/img/anon36.png']") .attr('src', 'http://dodatki.blogowicz.info/news/nimgs/garfarms.gif') .ssyby('blank')