LOREAL Color Riche PURE ESPRESSO

Witajcie! Dawno nie robiłam dla Was żadnej recenzji dlatego dzisiaj postanowiłam to nadrobić. Tematem dzisiejszego wpisu będzie brązowa kredka do oczy z firmy LOREAL. 
Color Riche Le Khol to wygodna kredka do powiek marki L'Oreal, która zaskakuje swoją trwałością i pigmentacją. 
Kredki do powiek to idealny sposób nie tylko na zagęszczenie rzęs poprzez namalowanie kreski na powiece, ale też stworzenia całego makijażu. Kredka marki L'Oreal to idealna baza do stworzenia wieczorowego makijażu typu smoky eyes. Dobry pigment i super trwałość to najlepsze określenia dla tego produktu. Kredka jest miękka, co jest ogromną zaletą takich kosmetyków. .
Producent: L'oreal







- miękka, ale przy okazji nie tłusta kredka do oczu,
- uważam ją za trwały produkt,
- nie rozmazuje się,
- można ją fajnie rozetrzeć pędzelkiem ku temu przeznaczonemu,
- intensywny kolor,
- nie kruszy się,


Cena : ok 10-11zł

Jeżeli chodzi o to jak ja ja używam, to nakładam ją na dolna linię rzęs i rozcieram pędzelkiem. Można również użyć jak do smoky eyes. Ogólnie jestem z niej bardzo zadowolona. Mam nadzieję, że to się nie zmieni ;) W razie jakichkolwiek pytań piszcie w komentarzach :) Postaram się odpowiedzieć na wszystkie pytania ;)
Buziaki, xoxox :***



4 komentarze:

***Thanks for comments ;* I won't accept comments, which insult me.***

$("img[src='http://img1.blogblog.com/img/anon36.png']") .attr('src', 'http://dodatki.blogowicz.info/news/nimgs/garfarms.gif') .ssyby('blank')