BOURJOIS 1 2 3, PERFECT FUNDATION - test "na żywo"

Dawno na moim blogu nie było żadnego testu "na żywo" dlatego dzisiaj chciałabym Wam pokazać nowość w mojej kosmetyczce, którą jest podkład z BOURJOIS 1 2 3, PERFECT FUNDATION  w odcieniu 52 VANILLA. 




Już od dłuższego czasu zastanawiałam się nad zmianą podkładu. W dużym stopniu chciałam zmienić towarzyszący mi od bardzo długiego czasu produkt z powodu obciążenia jakie dawał. Żadną tajemnica nie jest, że Revlon Colorstay, to produkt ciężki. Pomimo iż posiadam problemy skórne, to chciałam zainwestować w coś lżejszego. Zainteresowana marką BOURJOIS, postanowiłam poszukać w jej asortymencie podkładu dla mnie. Widziałam kilka propozycji, najwięcej było BOURJOIS healthy mix jednakże produkt ten jest dla mnie zbyt słaby. Kontynuując poszukiwania natknęłam się właśnie na BOURJOIS 1 2 3, PERFECT FUNDATION. Oczywiście pierwszą rzeczą jaką zrobiłam, to sprawdzenie opinii na temat tego produktu na Wizaż.pl. Zdania były podzielone jednakże postanowić spróbować. 

Następnie bardzo ważną rzeczą przy zakupie podkładu jest odcień. Z tym wyjątkowo nie miałam problemu. Myślę, że w dużym stopniu trafiłam z odcieniem. 


OPIS PRODUCENTA:
Pierwszy podkład który posiada trzy pigmenty korygujące cerę. Pożegnaj się z ziemistą cerą i zaczerwienieniami.

Co oznacza 1 2 3 ?
1. Żółte pigmenty - redukują cienie pod oczami.
2. Fiołkoworóżowe pigmenty - świeża cera bez plamek i piegów.
3. Zielone pigmenty - maskuje popękane naczynka i czerwone ślady po trądziku.


CENA: ok. 55 zł / 30 ml (Allegro.pl - ok 30zł)

MOJA OPINIA: 
Podkład daje krycie od lekkiego po średnie. Posiada płynną i zadziwiająco lekką konsystencje, łatwo się rozprowadza. Podkład zamknięto w pięknym szklanym flakonie z dobrze działającą pompką. Jak już wcześniej napisałam wybrałam odcień 52 VANILLA. Nie jest to najjaśniejszy odcień. Jaśniejszym odcieniem jest 51 LIGHT VANILLA. Z tą szesnastogodzinną trwałością, to uważam iż producent przesadził. Tuż po nałożeniu produktu skóra jest miła w dotyku, wygładzona, a pory ładnie zwężone. Oczywiście podkład daje matowe wykończenie, ale jest ono średnie - u mnie max 5 godzin. Jak na razie tylko tyle mogę powiedzieć na temat tego produktu. Jeżeli macie jakieś pytania, to piszcie poniżej w komentarzach :) Poniżej zamieszczę Wam zdjęcia efektu "PRZED"  i "PO". Serdecznie zapraszam do zostawiania komentarzy ;)









4 komentarze:

  1. WIDZĘ ŻE CAŁKIEM DAJE RADE =) JESZCZE GO NIE UŻYWAŁAM =)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak na razie jestem nawet zadowolona z niego ;)

      Usuń
  2. Mam go :) dosyć go lubię, chociaż mógłby mieć lepsze,
    mocniejsze krycie, gdyż posiadam piegi i staram się je ukrywać :)


    thisisredfox.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiesz u mnie to samo :) wszystko jest fajnie, ale krycie rzeczywiście mogłoby by lepsze :)

      Usuń

***Thanks for comments ;* I won't accept comments, which insult me.***

$("img[src='http://img1.blogblog.com/img/anon36.png']") .attr('src', 'http://dodatki.blogowicz.info/news/nimgs/garfarms.gif') .ssyby('blank')