Co mi pomaga przy rozczesywaniu włosów?

Cześć dziewczyny i chłopaki! :)
Dzisiaj chciałabym napisać kilka słów na temat 2 produktów, które bardzo ułatwiają mi rozczesywanie. Moje włosy są średniej długości, a przy okazji niesamowicie się plączą. Nic więc dziwnego, że szukałam produktu, który ułatwi mi codzienną walkę z moimi włosami. 
Pierwszym produktem, o których chciałabym wspomnieć tutaj kilka słów jest serum na zniszczone końcówki z Avonu.  Ja osobiście nakładam ten produkt na około 3/4 długości włosów. Pomijając oczywiście czubek głowy. Sytuacja moich włosów diametralnie się zmieniła. Rozczesywanie ich stało się  dużo łatwiejsze, a ich długość zwiększa się. Cena ok 10-12zł.

Drugim produktem jest odżywka Daily Shine również z Avon`u. Jej zadaniem jest nadanie włosom blasku, miękkość. Jest to produkt bez spłukiwania, do wszystkich rodzajów włosów.  Używając jej oraz serum rozczesywanie moich niesfornych włosów nie jest już problemem.  Jestem niesamowicie zadowolona z tych produktów, ponieważ osiągnęłam zamierzony efekt.  Cena odżywki, to około 10zł.
Jeżeli chodzi o mnie, to bardzo polecam oba produkty. U mnie sprawdzają się rewelacyjnie :)
Buziaki ;**
xoxo



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

***Thanks for comments ;* I won't accept comments, which insult me.***

$("img[src='http://img1.blogblog.com/img/anon36.png']") .attr('src', 'http://dodatki.blogowicz.info/news/nimgs/garfarms.gif') .ssyby('blank')