Wciąż ją kocham

Witam wszystkich serdecznie!
Dzisiaj chciałabym napisać kilka słów na temat nowo obejrzanego przeze mnie filmu pt. "Wciąż ją kocham". Bardzo dużo o nim słyszałam przez co chęć oglądnięcia była ogromna. Miałam co do niego ogromne oczekiwania, ale przyznam szczerze, że jestem troszkę zawiedziona. Czuje swego rodzaju niedosyt. Ogólnie film polecam osobom, które gustują w melodramatach. Ostatnio widziałam również "Och Karol 2". Film nie był zły, fajny. Można się przy nim pośmiać tak więc warty obejrzenia :)
Dzisiaj króciutka notka. Napiszcie co Wy ostatnio widzieliście. Czy jesteście zadowoleni czy też nie.
Buziaki ;**
xoxo

OPIS FILMU:
Miłość zmusza nas do podjęcia najtrudniejszych decyzji w życiu… Piękna, porywająca i głęboka miłość, w którą ciężko jest nam uwierzyć, oraz rozstanie i poświęcenie w niezwykle wzruszającej historii. John i Savannah pochodzą z dwóch różnych światów, ale kiedy poznają się przypadkiem na plaży, natychmiast budzi się w nich wzajemne uczucie. Film w reżyserii Lasse Hallströma, wielokrotnie nominowanego do Oscara twórcy "Czekolady" i "Kronik Portowych". W rolach głównych zobaczymy najpopularniejszych aktorów młodego pokolenia: Channinga Tatuma znanego z filmu "Step Up" oraz Amandę Seyfried z "Mamma Mia!". 

2 komentarze:

***Thanks for comments ;* I won't accept comments, which insult me.***

$("img[src='http://img1.blogblog.com/img/anon36.png']") .attr('src', 'http://dodatki.blogowicz.info/news/nimgs/garfarms.gif') .ssyby('blank')